Gå til innhold

Nå må jeg ha en DOL-pause, altså!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

7

• Angustia

7

• morsan

4

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Det var litt av en drøm :-)

Har drømt om enkeltpersoner her noen få ganger, men ikke på det nivået!

Så du visste ikke at jeg liknet venninna di? Jeg har kanskje glemt å si at jeg vet jeg har ei tvillingsøster et sted - så fint at du kan koble oss :-))))

''Det ville blitt mer jobb enn fritid''

Ha! Tror han ville storkost seg, jeg!

Ja, han er jo her inne rett som det er selv om ingen tvinger ham, så du har sikkert rett. Han ble vel forhindret, da. Kanskje han møtte morsan på veien, og hun slo seg helt vrang og trengte hans ekspertise?

Ja, han er jo her inne rett som det er selv om ingen tvinger ham, så du har sikkert rett. Han ble vel forhindret, da. Kanskje han møtte morsan på veien, og hun slo seg helt vrang og trengte hans ekspertise?

''Kanskje han møtte morsan på veien, og hun slo seg helt vrang og trengte hans ekspertise?''

Tja, tror ikke hun nødvendigvis var vrang eller trengte ekspertise for å stoppe ham ;)

''Kanskje han møtte morsan på veien, og hun slo seg helt vrang og trengte hans ekspertise?''

Tja, tror ikke hun nødvendigvis var vrang eller trengte ekspertise for å stoppe ham ;)

Nei, nå holder hodet mitt på å ta av av alle rare bilder som dukker opp. Jeg må tenke på noe annet før jeg glemmer at jeg snart må sove. Bort med det! Bort, bort, bort.

Annonse

Jeg sa jo at du IKKE skulle spise den typen sopp!

:nemlig:

;-)

Med vennlig hilsen

''Jeg sa jo at du IKKE skulle spise den typen sopp!''

Nei, det gjorde du ikke; du var for opptatt med å kjøre bil ;-)

Men heretter skal jeg styre unna fleinsopp og fluesopp, og kun spise kantarell :-)

Den har jeg tittet på faktisk og lurte på om den var ordentlig varm :o)

Den fungerer bra foreløpig:-) men vil tro at jeg må ha noen lag under med ull og sånt når det blir kaldere. Den er i tillegg veldig lett og ledig, det liker jeg. Jeg tåler ikke dun, så har aldri hatt en sånn jakke før. Vil tro at en tykkere dunjakke vil være varmere en denne hvis du ikke er allergisk mot dun.

Annonse

Den fungerer bra foreløpig:-) men vil tro at jeg må ha noen lag under med ull og sånt når det blir kaldere. Den er i tillegg veldig lett og ledig, det liker jeg. Jeg tåler ikke dun, så har aldri hatt en sånn jakke før. Vil tro at en tykkere dunjakke vil være varmere en denne hvis du ikke er allergisk mot dun.

Jeg er ikke allergisk mot dun og har flere dunjakker, men med sko/støvletter og jakkekick så kjøper jeg gjerne nye ;o) Men jeg trenger ikke ny jakke så kanskje jeg skulle la være. Men den var fin :o)

Jeg er ikke allergisk mot dun og har flere dunjakker, men med sko/støvletter og jakkekick så kjøper jeg gjerne nye ;o) Men jeg trenger ikke ny jakke så kanskje jeg skulle la være. Men den var fin :o)

Det som jeg syns er fint med den er at den ikke har bobleformer, som dunjakkene ofte har. Den varmer også godt når jeg er i en viss aktivitet, som å gå fra a til b og stå litt ute, uten at jeg har på meg lagevis av ullklær under:-) Men det kan jeg jo bare fylle på med når det blir kaldere. Jeg syns det er en super jakke som jeg håper på å ha i mange år. Jeg tror du også hadde kledd den:-)

Det som jeg syns er fint med den er at den ikke har bobleformer, som dunjakkene ofte har. Den varmer også godt når jeg er i en viss aktivitet, som å gå fra a til b og stå litt ute, uten at jeg har på meg lagevis av ullklær under:-) Men det kan jeg jo bare fylle på med når det blir kaldere. Jeg syns det er en super jakke som jeg håper på å ha i mange år. Jeg tror du også hadde kledd den:-)

Den er veldig fin, jeg har fryktelig lyst på den. Har ikke svart jakke, bare lilla, rose og brun ;o)

Shopoholiker???

• 3 måneder senere...
Mary Poppins

''Mary Poppins: Man kan ikke ikle seg kun sexy undertøy og stilletthæler på fjelltur''

LOL!! Jeg kom plutselig over denne tråden nå, har nemlig ikke sett den før! Men nå måtte jeg le høyt for du traff virkerlig blink med denne kommentaren!! Dette er en så sinnsykt typisk ting mine venninner ville sagt om meg!! Haha tydelig at man blir ganske godt "kjent" her inne ;-D

''Mary Poppins: Man kan ikke ikle seg kun sexy undertøy og stilletthæler på fjelltur''

LOL!! Jeg kom plutselig over denne tråden nå, har nemlig ikke sett den før! Men nå måtte jeg le høyt for du traff virkerlig blink med denne kommentaren!! Dette er en så sinnsykt typisk ting mine venninner ville sagt om meg!! Haha tydelig at man blir ganske godt "kjent" her inne ;-D

Hehe, artig at du snubla over den - hadde glemt den, jeg.

Tror jeg skal vurdere en karriere som klarsynt ;-D

Og PS: Lytt til vennene dine ang turutstyr, altså ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...