frosken Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Hehe, artig at du snubla over den - hadde glemt den, jeg. Tror jeg skal vurdere en karriere som klarsynt ;-D Og PS: Lytt til vennene dine ang turutstyr, altså Jeg betviler at jeg ville ha glimret med mitt fravær hvis du hadde drømt drømmen nå; er overbevist at du ville forsøkt å smugrøyke og at jeg så kom hoppende frem i det du tok fram veska for å fiske ut kriserøyken... 0 Siter
Angustia Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Skrevet 7. mars 2011 Jeg betviler at jeg ville ha glimret med mitt fravær hvis du hadde drømt drømmen nå; er overbevist at du ville forsøkt å smugrøyke og at jeg så kom hoppende frem i det du tok fram veska for å fiske ut kriserøyken... *Host*, du må også vurdere en Snåsa-kvinne-karriere! Til og med i våken, feberfri skrivende stund kan jeg levende forestille meg hvordan du hadde jumpa ut fra en busk, ja Men jeg har fortsatt 3 av 4 krisesigaretter i veska, godt kamuflert for mine to eldste "barn", hmpf :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.