Gå til innhold

Tillater dere at inside informasjon blir lagt ut?


flisa

Anbefalte innlegg

Ser at denne meldingen har ligget her denne helgen. Den som har skrevet det har ikke visst at jeg har fortalt at jeg skal bli bestemor. Jeg syns det er dårlig gjort å legge ut navnet på min datter.

Hvor mange 18-åringer der vi bor etc....

Slikt er overtramp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er MEGET enig med flisa, det innlegget var unødvendig!

Jeg reagerte selv da jeg så det, men skrev ikke noe, for jeg visste ikke om hun hadde nevnt navnet på sin datter allerede.

En ting er å være stolt av at man blir bestemor, en annen ting er at man forteller HVEM det gjelder på et anonymt forum.

Tenk deg om Olivia...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OliviaDepasse

Innlegget er fjernet og vedkommende er nå utestengt.

Det er jeg ikke det og vil du ha det på denne måten så vær så god......

Jeg gjorde en feil, men det var ikke vondt ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg ikke det og vil du ha det på denne måten så vær så god......

Jeg gjorde en feil, men det var ikke vondt ment.

Såvidt jeg forstår foregår en utestengelse ved at man sperrer nicket for innlogging i databasen.

Sålenge du ikke logger ut eller lukker browseren vil du fremdeles ha tilgang til brukernavnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke det og vil du ha det på denne måten så vær så god......

Jeg gjorde en feil, men det var ikke vondt ment.

Jeg synes det er litt drøyt å stenge ute vedkommende fordi h*n sier navnet på en person - selvfølgelig bør man ikke gjøre det men det er fort gjort å 'glippe'. Vedkommende har beklaget det hele også. Nå er det jo flere som sier at navnet har blitt nevnt før også da.

Dette er forresten også en sak som kunne ha vært løst litt mer privat. Nå er jeg sikker på at ALLE har fått med seg navnet *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt drøyt å stenge ute vedkommende fordi h*n sier navnet på en person - selvfølgelig bør man ikke gjøre det men det er fort gjort å 'glippe'. Vedkommende har beklaget det hele også. Nå er det jo flere som sier at navnet har blitt nevnt før også da.

Dette er forresten også en sak som kunne ha vært løst litt mer privat. Nå er jeg sikker på at ALLE har fått med seg navnet *S*

Hvis jeg hadde vært webmaster så hadde jeg iallefall slettet Aina E sitt innlegg før jeg skrev at vedkommende var utestengt.

Men nå har jo Olivia selv svart på en slik måte at det ikke er noen vits i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OliviaDepasse

Hvis jeg hadde vært webmaster så hadde jeg iallefall slettet Aina E sitt innlegg før jeg skrev at vedkommende var utestengt.

Men nå har jo Olivia selv svart på en slik måte at det ikke er noen vits i.

Ja, jeg er dum/ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er dum/ærlig.

Ærlig og impulsiv er du - men så veldig dum vil jeg ikke si.

Jeg hadde ikke reagert på navnet - men det er jo greit at andre kan gjøre det. Men Flisa har jo hatt liggende hjemmeside med bilde av både seg , mann og barn har hun ikke ? Jeg har hvertfall sett den. Da er man jo ikke veldig anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man vil være anonym her får man prøve å holde seg nettopp det. Du kan ikke spre bilder av deg selv, navnet på datteren osv, og så hyle fordi du ikke er anonym bet du. Da har du valgt det _litt_ selv.

Jeg sier ikke noe privat til noen her, på den måten er jeg helt anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg hadde vært webmaster så hadde jeg iallefall slettet Aina E sitt innlegg før jeg skrev at vedkommende var utestengt.

Men nå har jo Olivia selv svart på en slik måte at det ikke er noen vits i.

Slette MITT innlegg?? Hvorfor det?

Fordi jeg er enig i at man ikke bør legge andres navn ut i offentligheten?

Jeg har alltid brukt mitt virkelige navn selv, men det er MITT valg. De som velger å IKKE bruke riktig navn, bør respekteres og slippe å utleveres dersom noen vet mer enn andre. Mener nå jeg.

Eller bør det slettes fordi jeg ba Olivia tenke seg om?

Bør dette innlegget slettes også, eller? Jeg skjønner ikke hva galt jeg har gjort her...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slette MITT innlegg?? Hvorfor det?

Fordi jeg er enig i at man ikke bør legge andres navn ut i offentligheten?

Jeg har alltid brukt mitt virkelige navn selv, men det er MITT valg. De som velger å IKKE bruke riktig navn, bør respekteres og slippe å utleveres dersom noen vet mer enn andre. Mener nå jeg.

Eller bør det slettes fordi jeg ba Olivia tenke seg om?

Bør dette innlegget slettes også, eller? Jeg skjønner ikke hva galt jeg har gjort her...?

Fordi du nevnte OliviaDepasse ved nick - og da før hun selv valgte å skrive noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du nevnte OliviaDepasse ved nick - og da før hun selv valgte å skrive noe her.

Det er da ganske stor forskjell! Olivia har skrevet et innlegg på Meldinger (som faktisk ligger der ennå) - linken ligger jo i hovedinnlegget til flisa!

Det må da være noe langt annet å legge ut familienavn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den nye flisa

Ærlig og impulsiv er du - men så veldig dum vil jeg ikke si.

Jeg hadde ikke reagert på navnet - men det er jo greit at andre kan gjøre det. Men Flisa har jo hatt liggende hjemmeside med bilde av både seg , mann og barn har hun ikke ? Jeg har hvertfall sett den. Da er man jo ikke veldig anonym.

Jada, men at hun la ut noe som hun TRODDE var inside informasion - det var DET jeg reagerte på. Hun sa jo selv at hun ikke visste det fra før at jeg skulle bli bestemor. Og forfor skulle hun da legge det ut her? - Særlig når hun vet hvor ung mammaen er.

Vel, ikke noen forferdelig sak - jeg bare reagerte på at hun gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den nye flisa

Næmmen flisa, da. Det er da flere flekkete hunder enn presten sin, selv i fylket dere bor?

:o)

Ja, men hvorfor skulle alle vite at jeg skulle bli bestemor om jeg hadde valgt å ikke dele det? Hun visste jo ikke da hun la det ut at jeg allerede var så stolt av det at jeg la det ut. Det var DET jeg reagerte på. Jeg kjenner henne ikke noe særlig godt, så da var det litt ekkelt at HUN skulle fortelle nyheten før meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvorfor skulle alle vite at jeg skulle bli bestemor om jeg hadde valgt å ikke dele det? Hun visste jo ikke da hun la det ut at jeg allerede var så stolt av det at jeg la det ut. Det var DET jeg reagerte på. Jeg kjenner henne ikke noe særlig godt, så da var det litt ekkelt at HUN skulle fortelle nyheten før meg.

Joda, skjønner det, men nå er det nå en gang et faktum at det allerede var kjent.

Hvis tante hadde hatt baller hadde hun vært onkel. Hvis, hvis, hvis.

Litt vel strengt å bli utestengt pga noe allerede var kjent, ikke sant? Hadde det IKKE vært kjent, og IKKE vært ønskelig at det skulle bli kjent, så hadde det vært grunn til å reagere.

Itte ta det så tungt, flisa. Ingen skjede skadd, vel?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du nevnte OliviaDepasse ved nick - og da før hun selv valgte å skrive noe her.

Du må jo være fjern... Får man ikke lov å kalle noen ved NICK nå da??

Grunnen til at jeg gjorde det, var at dette innlegget gjalt henne, så det var en henvisning til henne, i og med at jeg visste at hun KOM TIL å lese her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...