Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest verinoca

Etter at jeg kutta lavkarbo og heller spiser normalt - men er oppmerksom på kalorier - har vekta jammen meg begynt å pusle nedover.

Hadde et ørlite håp i midten av oktober om å gå ned 4-5 kg før jul, men ingen tro på at jeg skulle klare det. Men de siste 5 ukene har det gått jevnt nedover. Jeg har faktisk klart å gå ned nesten 4 kg. Happy happy - og det er slett ikke vanskelig i det hele tatt... Har faktisk ikke tenkt noe særlig over at jeg "slanker meg" de siste 3 ukene.

Virker som kroppen har innstilt seg på litt mindre mat, og klarer seg fint på det. Utfordringen blir jo jula, men..... Skal gifte meg til våren, så det bør være god nok motivasjon for å ta knerten på de resterende 4 kg på nyåret :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356862-j%C3%B8ss-jeg-har-g%C3%A5tt-ned-i-vekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...