Gjest verinoca Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Etter at jeg kutta lavkarbo og heller spiser normalt - men er oppmerksom på kalorier - har vekta jammen meg begynt å pusle nedover. Hadde et ørlite håp i midten av oktober om å gå ned 4-5 kg før jul, men ingen tro på at jeg skulle klare det. Men de siste 5 ukene har det gått jevnt nedover. Jeg har faktisk klart å gå ned nesten 4 kg. Happy happy - og det er slett ikke vanskelig i det hele tatt... Har faktisk ikke tenkt noe særlig over at jeg "slanker meg" de siste 3 ukene. Virker som kroppen har innstilt seg på litt mindre mat, og klarer seg fint på det. Utfordringen blir jo jula, men..... Skal gifte meg til våren, så det bør være god nok motivasjon for å ta knerten på de resterende 4 kg på nyåret :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/356862-j%C3%B8ss-jeg-har-g%C3%A5tt-ned-i-vekt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.