Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fatzy girl

Mangler fire kg før jeg er fornøyd med vektnedgangen min. Holder meg under 1600 kaleroier for dag.... Men vekta står bom fast, og har gjort det i 2 mnd. Noe mat eller drikke som kan øke forbrenningen? Eller tilskkudd som faktisk virker? Tenkte litt på Alli... men jeg er ikke så overvektig og vil ikke ha oljediare heller. Å legge ut på flere trimturer er ikke så fristendes når det er så beinkaldt...

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Hva med litt trim innendørs?

Finnes jo f.eks. mye bra på DVD - f.eks. Pilates :)

Var flink til det i fjor, men har kommet litt ut av det (også) - skal jammen ta det opp igjen. "Behagelig" trim som ikke krever så mye, men som er ganske effektiv likevel. Men jeg vil anta en forbruker flere kalorier på f.eks. aerobic eller løping.

Har hørt at chili øker forbrenninga, men om det stemmer er jeg jammen ikke sikker på.

Ellers er det jo viktig å få i nok vann, svært viktig ved vektnedgang.

Ellers har jeg ikke noe særlig tro på disse såkalte 'slanke' produktene. Har heller ingen god erfaring med de jeg selv har latt meg lure til å prøve ;)

Spise små måltider 5 ganger daglig.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...