Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sportyjente 26

Hei..

Er det nokon her inne som har erfaring med mislykka snapping hip operasjon? operasjon av iliotibilabåndet?

Har teke 3 operasjoner og smerten og gleppinga er like ille, om ikkje verre.

Er sånn i tvil om kva eg skal gjere vidare, trasig å mase på ortopeden også...er så plaga va lyske smerter også, det er vist iliopsoas tendinitt eg har der. Vondt når eg skal løfte føten, glepp og kram følelse når eg løfter foten(hakkande bevegelse).

verste er smerten om natta, som eg har slitt med over år no.

Blir rett og slett deppa av situasjonen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357007-trochanter-smerter/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Jeg tror du har vært inne på DOL tidligere også og fortalt om dine uheldige operasjoner og manglende fremgang. Selv om du synes det ikke er noe spesielt hyggelig å ta dette opp med ortopeden enda en gang, så bør du nok gjøre det. Alternativt kan du ta det opp med en annen ortoped for å få en ny vurdering med "andre øyne".,

Hva med såkalt "medisinsk treningsterapi" hos fysioterapeut?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357007-trochanter-smerter/#findComment-3082369
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...