nick Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 å nappe i løken på en torsdags formiddag? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Det er sosialt akseptabelt alle dager. 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Skrevet 2. desember 2010 Det er sosialt akseptabelt alle dager. Ja, vi vet jo det, men hva DOLdamene mener om saken, er av interesse. 0 Siter
Luska Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Så lenge det ikke blir gjort ute blant folk, så. 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Skrevet 2. desember 2010 Så lenge det ikke blir gjort ute blant folk, så. Nei, det er ikke min greie: http://www.dagbladet.no/2010/12/01/sport/fotball/europa_league/rosenborg/14537912/ 0 Siter
Luska Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Nei, det er ikke min greie: http://www.dagbladet.no/2010/12/01/sport/fotball/europa_league/rosenborg/14537912/ Hehe, feil årstid å prøve å brife med utstyret på riksdekkende tv! 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Ja. Det er mindre sosialt akseptabelt å skrive innlegg om det. 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Skrevet 2. desember 2010 Ja. Det er mindre sosialt akseptabelt å skrive innlegg om det. Tydeligvis enda mindre sosialt å svare på en sånn tråd. Så da er det vel litt skittent og syndig som ikke hører hjemme i lyset? Kanskje bedre dersom jeg kryper under dyna og slukker lyset. Det er forsåvidt for seint for det nå. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Tydeligvis enda mindre sosialt å svare på en sånn tråd. Så da er det vel litt skittent og syndig som ikke hører hjemme i lyset? Kanskje bedre dersom jeg kryper under dyna og slukker lyset. Det er forsåvidt for seint for det nå. Nei, jeg svarer jo tross alt bare for å veilede Forøvrig er det hverken skittent eller syndig, men kan sammenlignes med å gå på toalettet. Det er noe man stort sett holder for seg selv, med mindre man finner noen med spesiell interesse. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Nei, jeg svarer jo tross alt bare for å veilede Forøvrig er det hverken skittent eller syndig, men kan sammenlignes med å gå på toalettet. Det er noe man stort sett holder for seg selv, med mindre man finner noen med spesiell interesse. ''Forøvrig er det hverken skittent eller syndig, men kan sammenlignes med å gå på toalettet'' Du har i det minste en original holdning til sex. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 ''Forøvrig er det hverken skittent eller syndig, men kan sammenlignes med å gå på toalettet'' Du har i det minste en original holdning til sex. ^^ 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Jeg bor i Trondheim og kommer ikke til å løfte en finger for å finne ut hvem den mannen var for å si det sånn... ;-) 0 Siter
megler Smekk Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Nei, det er ikke min greie: http://www.dagbladet.no/2010/12/01/sport/fotball/europa_league/rosenborg/14537912/ Men nå skal han få svi på pungen: http://fotball.adressa.no/uefa/article187165.ece 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Skrevet 2. desember 2010 Jeg bor i Trondheim og kommer ikke til å løfte en finger for å finne ut hvem den mannen var for å si det sånn... ;-) Jeg snakket om meg selv, og jeg kan bare informere om at juleshoppingen i dag forgikk i avslappet og tilfreds tilstand. 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Skrevet 2. desember 2010 Kun på tillatelse fra DOL. Og hva blir dommen? 0 Siter
tonie Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Det høres så harry ut at det ikke burde være det... 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Og hva blir dommen? Du ser ikke ut til å ha orket vente så lenge på domsavsigelse.... ;-) 0 Siter
nick Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Skrevet 2. desember 2010 Du ser ikke ut til å ha orket vente så lenge på domsavsigelse.... ;-) Nei, slett ikke. Da det eneste jeg fant på TV'n var Days of Our Lives var avgjørelsen tatt. Jeg vil bare påpeke at jeg var home alone, og ikke satt å nappet på et kontor e.l. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.