Gå til innhold

Kort hår på jenter

Anbefalte innlegg

Gjest huff, jeg gruer meg
Skrevet

Er en fyr som jeg liker og som er interessert i meg. Jeg har kort hår, men sånn hver andre mnd så må jeg klippe meg og stripe det, da blir det superkort og veldig blondt.

OM du likte noen med kort hår, ville superkort hår gjøre at du ikke følte det tiltrukket lenger? Eller har ikke kort-superkort noe å si egentlig?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• ShitDiddelyDo

11

• Katt-ja

3

• Mandolaika

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kyllingen
Skrevet

Håret har ikke noe å si. Det er personligheten som betyr mest, og et hyggelig smil.

Skrevet

Det er da grenser på hvor stor forskjell det er på hår som er nyklippet og det samme håret to måneder senere.

Skrevet

Håret har ikke noe å si. Det er personligheten som betyr mest, og et hyggelig smil.

Men kan man slutte å like noen pga forandring i hårsveisen? Jeg kan skjønne det hvis man går fra langt til kort, men altså fra kort til superkort (om 1 mnds tid så er håret like langt da).

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, hår betyr nøyaktig 0, og jeg liker både kort, halvkort, halvlangt og langt. Fargene er også uvesentlig.

(Med unntak for rasta, punkersveis og generelt vannvidd).

Gjest Kyllingen
Skrevet

Men kan man slutte å like noen pga forandring i hårsveisen? Jeg kan skjønne det hvis man går fra langt til kort, men altså fra kort til superkort (om 1 mnds tid så er håret like langt da).

Nei ikke for min del. Om ei jente er glattbarbert kan hun være like sjarmerende. :)

Skrevet

Nei, hår betyr nøyaktig 0, og jeg liker både kort, halvkort, halvlangt og langt. Fargene er også uvesentlig.

(Med unntak for rasta, punkersveis og generelt vannvidd).

Skinna, da?

Gjest ingen nick
Skrevet

Jeg har hatt kort hår i mange år og har flere ganger opplevd å bli kontakta av menn som tydelig foretrekker kort hår på damer ;)

Jeg har nesten inntrykk av at det helst er de mest konservative som mener at damer SKAL ha langt hår ;)

Flesteparten faller nok heldigvismer for helheten enn for håret ;)

Jeg er forresten rimelig sikker på at jeg aldri ville blitt sjekka opp hvis jeg hadde langt hår, for det passer meg overhode ikke ;-P

Gjest Kyllingen
Skrevet

Jeg har hatt kort hår i mange år og har flere ganger opplevd å bli kontakta av menn som tydelig foretrekker kort hår på damer ;)

Jeg har nesten inntrykk av at det helst er de mest konservative som mener at damer SKAL ha langt hår ;)

Jeg er forresten rimelig sikker på at jeg aldri ville blitt sjekka opp hvis jeg hadde langt hår, for det passer meg overhode ikke ;-P

Skrevet

Det er da grenser på hvor stor forskjell det er på hår som er nyklippet og det samme håret to måneder senere.

Det er det faktisk ikke.... Jeg klipper håret hver 4.-5.uke... Etter fire uker er håret håpløst å få frisert skikkelig.. Når man har helt kort hår så merkes en cm (minstevekst på en mnd) veldig godt... Nå har ikke jeg fullt så kort hår da, men mitt blir så tykt og uregjerlig hvis jeg ikke klipper det ofte nok.

Skrevet

Det er det faktisk ikke.... Jeg klipper håret hver 4.-5.uke... Etter fire uker er håret håpløst å få frisert skikkelig.. Når man har helt kort hår så merkes en cm (minstevekst på en mnd) veldig godt... Nå har ikke jeg fullt så kort hår da, men mitt blir så tykt og uregjerlig hvis jeg ikke klipper det ofte nok.

Jeg har hatt kort hår selv og vet hvor viktig det er med hyppig klipping for å kunne holde på frisyren.

Men i dette tilfellet bekymret trådstarter seg for at mannen ville mislike hennes nyklipte jeg, fordi håret var "for kort". Og i en slik sammenheng er det ikke stor forskjell, slik som det f eks hadde vært dersom hun hadde langt hår nå, men hadde planlagt en skikkelig snauklipp snart.

Skrevet

Oi, det må bli kjempedyrt? Jeg har langt hår og klipper meg 1-2 ganger i året, panneluggen tar jeg selv mye oftere så klart.

Sist jeg stusset tuppene betalte jeg rundt 500 kr. Synes det er rimelig hinsides mye.

Jeg har hatt flere forskjellige frisyrer med kort hår også, men har endt opp med at langt hår = meg.

Skrevet

Jeg har hatt kort hår selv og vet hvor viktig det er med hyppig klipping for å kunne holde på frisyren.

Men i dette tilfellet bekymret trådstarter seg for at mannen ville mislike hennes nyklipte jeg, fordi håret var "for kort". Og i en slik sammenheng er det ikke stor forskjell, slik som det f eks hadde vært dersom hun hadde langt hår nå, men hadde planlagt en skikkelig snauklipp snart.

Det er sikkert sant..... Selv føler jeg meg allikevel ikke helt vel første uka etter klipping ;) Uansett synes jeg kanskje ikke denne fyren er noe å samle på hvis han legger så stor vekt på hva noen ekstra mm med hår utgjør ;)

Skrevet

Jeg passer heller ikke langt hår, men merker jeg får flere blikk når 1 mnd er gått enn når jeg akkurat har klippet og stripet meg f.eks.

Jeg har også inntrykk av at de aller fleste menn foretrekker jenter med langt hår.

Skrevet

''Men kan man slutte å like noen pga forandring i hårsveisen?''

Isåfall er ikke fyren mye å spare på! da ville han mest sannsynlig gått lei uansett.

Jeg hadde i tenårene en kjæreste som gjorde det slutt etter at jeg hadde klippet håret i bobfrisyre og tatt permanent, nesten slik som dette:

http://bobhairstyles.biz/wp-content/uploads/2009/08/kylie.jpg

Han mente at det var "ille nok" at jeg hadde blondt hår - det visste han jo hele tiden - men grensa gikk ved _krøller_!

Jeg tror jo selvsagt at dette bare var en dårlig unnskyldning for å bryte opp... .-)

Skrevet

Oi, det må bli kjempedyrt? Jeg har langt hår og klipper meg 1-2 ganger i året, panneluggen tar jeg selv mye oftere så klart.

Sist jeg stusset tuppene betalte jeg rundt 500 kr. Synes det er rimelig hinsides mye.

Jeg har hatt flere forskjellige frisyrer med kort hår også, men har endt opp med at langt hår = meg.

Jeg er heldig som har en frisørnabo ;) Hun klipper meg for 200 kr og det er ok pris pr mnd synes jeg ;)

Sånn ellers må man ut med mellom 5-600 kr, ja :-/

Jeg skulle veldig gjerne hatt langt hår, men husker hvorfor jeg ikke har det når jeg tar en titt på bilder fra hin hårde tider ;-)

Skrevet

Jeg passer heller ikke langt hår, men merker jeg får flere blikk når 1 mnd er gått enn når jeg akkurat har klippet og stripet meg f.eks.

Jeg har også inntrykk av at de aller fleste menn foretrekker jenter med langt hår.

Tror du skal droppe å tenke for mye på håret.... Sats på at han faller for personligheten din og hvordan helheten er :)

..og du er sikkert fin på håret:)

Skrevet

''Men kan man slutte å like noen pga forandring i hårsveisen?''

Isåfall er ikke fyren mye å spare på! da ville han mest sannsynlig gått lei uansett.

Jeg hadde i tenårene en kjæreste som gjorde det slutt etter at jeg hadde klippet håret i bobfrisyre og tatt permanent, nesten slik som dette:

http://bobhairstyles.biz/wp-content/uploads/2009/08/kylie.jpg

Han mente at det var "ille nok" at jeg hadde blondt hår - det visste han jo hele tiden - men grensa gikk ved _krøller_!

Jeg tror jo selvsagt at dette bare var en dårlig unnskyldning for å bryte opp... .-)

Hehe, sier mer om denne fyren enn om deg iallefall ;-)

Skrevet

Hehe, sier mer om denne fyren enn om deg iallefall ;-)

Ja, det ville jeg absolutt tro :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...