Gå til innhold

Kort hår på jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis fyren er interessert i deg, så liker han vel deg med håret ditt...?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• ShitDiddelyDo

11

• Katt-ja

3

• Mandolaika

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har hatt kort hår i mange år og har flere ganger opplevd å bli kontakta av menn som tydelig foretrekker kort hår på damer ;)

Jeg har nesten inntrykk av at det helst er de mest konservative som mener at damer SKAL ha langt hår ;)

Flesteparten faller nok heldigvismer for helheten enn for håret ;)

Jeg er forresten rimelig sikker på at jeg aldri ville blitt sjekka opp hvis jeg hadde langt hår, for det passer meg overhode ikke ;-P

Jeg prøvde en gang og la håret vokse ut litt, uten at jeg trivdes så veldig med det. Jeg klipte meg kort igjen, og fikk den første tilbakemeldingen på Rema 1000, av ei dame jeg kjenner:-) "Du er SÅÅ mye finere med kort hår", sa hun. Og etter det har jeg ikke eksperimentert noe mer med det. "Kort, lyst hår", det er meg :-) Og så får mannfolka synes hva de vil om det:-)

Skrevet

Jeg prøvde en gang og la håret vokse ut litt, uten at jeg trivdes så veldig med det. Jeg klipte meg kort igjen, og fikk den første tilbakemeldingen på Rema 1000, av ei dame jeg kjenner:-) "Du er SÅÅ mye finere med kort hår", sa hun. Og etter det har jeg ikke eksperimentert noe mer med det. "Kort, lyst hår", det er meg :-) Og så får mannfolka synes hva de vil om det:-)

Samme som meg det ;)

For noen år siden var jeg på posten og viste leg (bilde av meg med langt hår). Damen i skranken titta forferdet på bildet og så på meg før hun sa: "Du! Du bør aldri ha langt hår igjen!!" ;-P

Gjest Elextra
Skrevet

Jepp, uten at Sinned noen gang var min drømmebabe. På åttitallet var det Sam Fox. :)

Men hår betyr ingenting for meg. Sjarm og personlighet betyr desidert mest - og sånn sett er øyne det som sier meg mest (sånn førsteinntrykksmessig).

Ikke at ikke lår og rumpe og diverse legemsdeler også er viktig, men uten at sjarmen er der er den slags også ganske uvesentlig. Hår er derimot uvesentlig uansett.

Rasta har jeg noe imot fordi jeg vet at det er vanskelig å holde det rent, og jeg er litt hygienevrak.

Jeg tror for øvrig aldri jeg har møtt menn som bryr seg en tuddel om kvinners hår, så dette hårhysteriet deres avskriver jeg med et kvinnekromoson man bare må leve med, og heller rose en frisyren uansett - sånn i tilfelle hun har gjort noe du burde ha sett. ;)

''På åttitallet var det Sam Fox''

Gosh

Gjest Elextra
Skrevet

''OM du likte noen med kort hår, ville superkort hår gjøre at du ikke følte det tiltrukket lenger?''

*fnis* hva tror du?

Gjest MayLynn
Skrevet

Tror ikke han vil merke noe til det nei :-) Forstår problemet dog - jeg har også ganske kort hår. Passer ansiktet mitt best og følger meg mye yngre. Men dyrt å holde og går en del tid på frisering ja.

Gjest huff, jeg gruer meg
Skrevet

''OM du likte noen med kort hår, ville superkort hår gjøre at du ikke følte det tiltrukket lenger?''

*fnis* hva tror du?

Tror du jeg hadde spurt om jeg visste det?

Skrevet

Min mor er på besøk og hun syntes håret er altfor kort og at jeg "ser lite kvinnelig ut". Så jeg antar at kanskje fyren vil syntes det samme?

Skrevet

Min mor er på besøk og hun syntes håret er altfor kort og at jeg "ser lite kvinnelig ut". Så jeg antar at kanskje fyren vil syntes det samme?

Synes du sånn generelt at moren din er den som har de beste rådene når det gjelder f eks mote?

Skrevet

Stikkordet er sikkert "på deg", for det er utvilsomt sånn at enkelte f.eks. ikke bør skinne seg selv om Sigurney ble verdenskjent babe da hun skinna seg. ;)

Jeg tror ikke bare at det er en på deg"-vurdering. Synes mannen at det er veldig flott med langt hår (eller kort eller blondt eller mørkt eller rødt eller krøllete eller..) vil han nok gjerne se sin kvinne med det også, selv om 9 av 10 andre mener hun er finere med håret annerledes.

Du må ikke alltid generalisere menn ut fra slik du er selv, vet du :-) Du har jo bl a klare preferanser når det gjelder annet hår enn hodehår, og det finnes jo mange menn som ikke deler din oppfatning på dette området ;-)

Skrevet

Jeg tror ikke det har så mye å si når alt kommer til alt. :o) Min kjære fikk nesten bakoversveis da jeg sa jeg skulle klippe meg, håret gikk da til midt på ryggen og han spurte omtrent gråtkvalt om jeg skulle klippe det kort...?

Det ble ca. 15-20 cm kortere og han syntes det ble kjempefint. Noen mnd etter tok jeg enda 15-20 cm og da gikk det knapt nok til skuldrene og han syntes fremdeles jeg var kjempefin på håret. :o)

Bare vær deg selv du og dersom du virkelig kler kortkort hår så er du helt sikkert knallfin! :o)))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror ikke bare at det er en på deg"-vurdering. Synes mannen at det er veldig flott med langt hår (eller kort eller blondt eller mørkt eller rødt eller krøllete eller..) vil han nok gjerne se sin kvinne med det også, selv om 9 av 10 andre mener hun er finere med håret annerledes.

Du må ikke alltid generalisere menn ut fra slik du er selv, vet du :-) Du har jo bl a klare preferanser når det gjelder annet hår enn hodehår, og det finnes jo mange menn som ikke deler din oppfatning på dette området ;-)

''Du må ikke alltid generalisere menn ut fra slik du er selv, vet du :-) Du har jo bl a klare preferanser når det gjelder annet hår enn hodehår, og det finnes jo mange menn som ikke deler din oppfatning på dette området ;-)''

Nei, her tror jeg faktisk du er på bærtur. :) Jeg er helt enig med deg i at noen foretrekker kort og at noen foretrekker langt, men når det gjelder disse smånyansene, denne nye frisyren, osv, der tror jeg ikke du finner mange menn som ikke tenker som meg.

Og de du finner er homofile. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

''På åttitallet var det Sam Fox''

Gosh

Jeg var 11, altså.

Skrevet

Synes du sånn generelt at moren din er den som har de beste rådene når det gjelder f eks mote?

Hehe kanskje ikke, men hun er jo uansett en kvinne da. En kvinne som syntes en annen kvinne ser lite kvinnelig ut, ikke så kjekt å høre.

Gjest Hulderen
Skrevet

Hehe kanskje ikke, men hun er jo uansett en kvinne da. En kvinne som syntes en annen kvinne ser lite kvinnelig ut, ikke så kjekt å høre.

Enkelte mødre virker som om de ikke evner å se at barna deres er flotte. Det er alt for ofte jeg har hørt historier om døtre som får sårende bemerkninger fra deres mor. Jeg vil anta at din mor og din kjæreste har ulik smak, både på det ene og det andre området.

Skrevet

Enkelte mødre virker som om de ikke evner å se at barna deres er flotte. Det er alt for ofte jeg har hørt historier om døtre som får sårende bemerkninger fra deres mor. Jeg vil anta at din mor og din kjæreste har ulik smak, både på det ene og det andre området.

Hun liker håret når det er litt lengre. Men akkurat når det er nyklipt syntes hun det ser stygt ut fordi det er altfor kort, lite kvinnelig og for lyst.

Skrevet

Hvis det kun er håret som teller for han, er han vel ikke noe å samle på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...