Axcia Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 "Mellom 1985 og 1987 lå jeg med rundt tre kvinner om dagen, hver dag." http://www.side2.no/underholdning/article3040522.ece Hvordan hadde han tid til å opptre, spille inn musikk, sove og å spise? 0 Siter
Sør Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Han sier da bare at han *lå* med dem.... ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Husk på at groupiene er rundt dem hele tiden. Jeg vet ikke hva man skal høre på av rykter, men ryktene vil ha det til at Lars Ulrich, trommeslageren i Metallica, tidligere trengte en avsugning i pausen før ekstranummeret, og at en eller annen var utvalgt til å finne jenta blant fansa, sånn at hun sto klar bak scenen til å suge Lars mens fansen ropte på mer, før han gikk ut på scenen igjen sammen med bandet for å spille de siste tre-fire låtene. Sånne historier er det om de fleste rockeband. Ofte blir de bekreftet når biografien kommer. Unge menn, mye penger, gudestatus, villige kvinner overalt - vel; det er nok ikke så mange munker i rocken. 0 Siter
tonie Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Vel, du ser jo på ham at han ikke har hatt tid til å ta vare på seg selv... 0 Siter
morsan Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Høres overdrevent ut. Han hadde seg sikkert med svært mange, men tre om dagen hver eneste dag i to år, uten unntak, tror jeg ikke noe på. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Høres overdrevent ut. Han hadde seg sikkert med svært mange, men tre om dagen hver eneste dag i to år, uten unntak, tror jeg ikke noe på. ''men tre om dagen hver eneste dag i to år, uten unntak, tror jeg ikke noe på.'' I så fall tyder det vel på tvangshandlinger. "Må pule tre om dagen, må pule tre om dagen, må pule tre om dagen, må pule tre om dagen". 0 Siter
Gjest Ullllrik Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 ''men tre om dagen hver eneste dag i to år, uten unntak, tror jeg ikke noe på.'' I så fall tyder det vel på tvangshandlinger. "Må pule tre om dagen, må pule tre om dagen, må pule tre om dagen, må pule tre om dagen". Kan anbefale fem om dagen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.