Gå til innhold

Aktiv mann *hehe*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sier da bare at han *lå* med dem....

;-)

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Husk på at groupiene er rundt dem hele tiden.

Jeg vet ikke hva man skal høre på av rykter, men ryktene vil ha det til at Lars Ulrich, trommeslageren i Metallica, tidligere trengte en avsugning i pausen før ekstranummeret, og at en eller annen var utvalgt til å finne jenta blant fansa, sånn at hun sto klar bak scenen til å suge Lars mens fansen ropte på mer, før han gikk ut på scenen igjen sammen med bandet for å spille de siste tre-fire låtene.

Sånne historier er det om de fleste rockeband. Ofte blir de bekreftet når biografien kommer.

Unge menn, mye penger, gudestatus, villige kvinner overalt - vel; det er nok ikke så mange munker i rocken.

Skrevet

Vel, du ser jo på ham at han ikke har hatt tid til å ta vare på seg selv...

Skrevet

Høres overdrevent ut.

Han hadde seg sikkert med svært mange, men tre om dagen hver eneste dag i to år, uten unntak, tror jeg ikke noe på.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres overdrevent ut.

Han hadde seg sikkert med svært mange, men tre om dagen hver eneste dag i to år, uten unntak, tror jeg ikke noe på.

''men tre om dagen hver eneste dag i to år, uten unntak, tror jeg ikke noe på.''

I så fall tyder det vel på tvangshandlinger.

"Må pule tre om dagen, må pule tre om dagen, må pule tre om dagen, må pule tre om dagen".

Gjest Ullllrik
Skrevet

''men tre om dagen hver eneste dag i to år, uten unntak, tror jeg ikke noe på.''

I så fall tyder det vel på tvangshandlinger.

"Må pule tre om dagen, må pule tre om dagen, må pule tre om dagen, må pule tre om dagen".

Kan anbefale fem om dagen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...