Gå til innhold

Handle julegaver på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne og broren hennes pakka inn en pisk som de ga til mora *haha* På lappen sto det "Hilsen din mann" ;-)

:-). Tror min mor hadde besvimt om jeg hadde funnet på noe sånt :). Hun er ikke akkurat typen man fleiper for meget med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-). Tror min mor hadde besvimt om jeg hadde funnet på noe sånt :). Hun er ikke akkurat typen man fleiper for meget med.

Nei, det kan være greit å se an mottaker'n ;-)

Skrevet

Støtt heller en lokal butikk. Om alle handlet på nett, så er det snart ikke butikker igjen..

Hvorfor ikke gå inn i en butikk og handle det meste der? Jeg jorde det en gang. Handlet mange gaver på ett sted. Det var en liten butikk og hun som eide den var overlykkelig :o)

Syns vi har forlett å støtte de store kjedene, som også er utrolig kjedelig!!

God jul!

Godt forslag!

Men et problem er at de fleste slike lokale butikker her hvor jeg bor er butikker med interiør (av den typen som damer er mest opptatt av) eller dameklær eller parfymerier. Man finner vel ikke "kjedeløse" sportsbutikker, f eks?

Skrevet

Hvor finner man lokale butikker i dag? De aller fleste er drept av kjedene for mange år siden.

Derfor er også dette et argument for å handle på nettet (rene nettbutikker, og ikke Space World).

''Derfor er også dette et argument for å handle på nettet (rene nettbutikker, og ikke Space World).''

Det å handle på nettbutikker fremfor Space World eller andre kjedebutikker kan muligens ha en innvirkning slik at kjedebutikkene ikke så lett utkonkurrerrer de uavhengige butikkene, men handel i kjedfebutikkene styrker uansett det lokale næringslivet og arbeidsmarkedet.

Gjest god jul uansett
Skrevet

Godt forslag!

Men et problem er at de fleste slike lokale butikker her hvor jeg bor er butikker med interiør (av den typen som damer er mest opptatt av) eller dameklær eller parfymerier. Man finner vel ikke "kjedeløse" sportsbutikker, f eks?

Jeg tror du kan finne noen som er "private", men som er med i kjede likevel. Jeg få rikke forklart det bedre.

Skrevet

Jeg tror du kan finne noen som er "private", men som er med i kjede likevel. Jeg få rikke forklart det bedre.

Mener du franchise?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...