Gå til innhold

Hva er den kjipeste presanten dere har fått?

Anbefalte innlegg

Gjest julegaver

Selvfølgelig skal vi være takknemlige for alt vi får, i vår vestlige materielle bortskjemte verden...

Men likevel:, har dere fått en veldig kjip julegave noen gang?

Husker at jeg fikk en liten stygg julenisse fra tante og onkel i fjor. Setter jo pris på omtanken, men jeg kan jo ikke ha denne nissen stående etter jul heller.

Og så får jeg mange te-lys som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med...

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Axcia

4

• Holmes

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Jeg vil ikke si gaven var kjip, for det var godt ment, men en eldre person i slekta pleide alltid å gi meg et sånt billigsett med grusom deodorant og shampo og noe styr.

Jeg fikk til slutt veldig mye av det der, for jeg hadde ikke hjerte til å si fra. ;)

Den absolutt kjipeste presangen får jeg hvert år av et vennepar. De har tre barn som de hvert år har tatt masse bilder av - og så lager de en kalender som de gir til folk til jul. Jeg har null interesse av å henge opp en kalender med bilder av ungene til noen venner. Jeg forstår at besteforeldre og (kanskje) tanter og onkler vil ha det, men venner? Nei takk!

Så den går rett i søpla hvert år.

Gjest gi det videre, da vel!

Jeg vil ikke si gaven var kjip, for det var godt ment, men en eldre person i slekta pleide alltid å gi meg et sånt billigsett med grusom deodorant og shampo og noe styr.

Jeg fikk til slutt veldig mye av det der, for jeg hadde ikke hjerte til å si fra. ;)

Kan du ikke bare gi det til Frelsesarmeen eller noe andre som hjelper noen som har det vanskelig? De blir sikkert glad for slikt.

Gjest julegaver

Den absolutt kjipeste presangen får jeg hvert år av et vennepar. De har tre barn som de hvert år har tatt masse bilder av - og så lager de en kalender som de gir til folk til jul. Jeg har null interesse av å henge opp en kalender med bilder av ungene til noen venner. Jeg forstår at besteforeldre og (kanskje) tanter og onkler vil ha det, men venner? Nei takk!

Kanskje du skulle gjøre det samme ? Ta bilder av det selv og gi det som en kalender til dem;)

Annonse

Hehe, jeg har også noen sånne i familien. De gir kalender med ungene sine til hele familien, søsken (som har egne barn), onkler og tanter (som har egne barnebarn) og så videre. Selv gir jeg bare bilder av ungene til folk som direkte etterlyser det, og bare ett om gangen :)

Gjest jauuuudd

Jeg har en bror som har en kone som tror det er stor stas å henge bilder av andres familie på veggene... vi som ikke engang har bilde av vår egen familie på veggene.

En jul fikk vi et forstørret brudebilde av de - uten ramme selvsagt.

Neste år - forstørret bilde av gullet deres.

Og slik har de fortsatt noen år da, men nå har vi avtalt å ikke gi hverandre julegaver og kun kjøpe til barna, kanskje like greit. Det er da måte på hva plass jeg har til å henge opp bilder av andres barn.

Det var sikkert ment som et godt hint...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...