Gå til innhold

Mensas hjemmetest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
brilleslangen
Skrevet

Måtte bare teste den for å se... Og fikk et par forstyrrende avbrudd underveis fordi ungene i badekaret trengte hjelp til noe og litt etter ringte det i tillegg på ytterdøra, men jeg kom meg gjennom testen med god tidsmargin og fikk følgende resultat:

Din iq ble beregnet til 123 tilsvarende 93,7 prosentil

Tror jeg sier meg fornøyd jeg

Skrevet

Din IQ ble beregnet til 135 tilsvarende 99.0 prosentil

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Jeg er den dummeste som har svart så langt. 113 her, men jeg rakk ikke å bli ferdig da.

Skrevet

Jeg er den dummeste som har svart så langt. 113 her, men jeg rakk ikke å bli ferdig da.

Det spiller også inn hvorvidt man har tatt testen før. Jeg har tatt den tidligere, og det er på en måte juks. Det er blant annet derfor man ikke kan stole på hjemmetester. Jeg fikk ikke fullt 135 da jeg tok en overvåket test ;-)

Gjest IQsperre
Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet engang jeg... *knis* Så hvis jeg scorer ca 5% på denne testen, betyr det at jeg bør søke om støttekontakt?

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Det spiller også inn hvorvidt man har tatt testen før. Jeg har tatt den tidligere, og det er på en måte juks. Det er blant annet derfor man ikke kan stole på hjemmetester. Jeg fikk ikke fullt 135 da jeg tok en overvåket test ;-)

Du er nok glupere enn meg uansett, men trøster meg med at de som får under 100, ikke tør å svare ;-)

Gjest Poenget var?
Skrevet

101, men forstod egentlig ingenting av den...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...