DOLemannen Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 http://www.mensa.no/cms/hjemmetest.html Hva skårer dere her? ;-) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Måtte bare teste den for å se... Og fikk et par forstyrrende avbrudd underveis fordi ungene i badekaret trengte hjelp til noe og litt etter ringte det i tillegg på ytterdøra, men jeg kom meg gjennom testen med god tidsmargin og fikk følgende resultat: Din iq ble beregnet til 123 tilsvarende 93,7 prosentil Tror jeg sier meg fornøyd jeg 0 Siter
trampetroll Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Din IQ ble beregnet til 135 tilsvarende 99.0 prosentil 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Jeg er den dummeste som har svart så langt. 113 her, men jeg rakk ikke å bli ferdig da. 0 Siter
trampetroll Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Jeg er den dummeste som har svart så langt. 113 her, men jeg rakk ikke å bli ferdig da. Det spiller også inn hvorvidt man har tatt testen før. Jeg har tatt den tidligere, og det er på en måte juks. Det er blant annet derfor man ikke kan stole på hjemmetester. Jeg fikk ikke fullt 135 da jeg tok en overvåket test ;-) 0 Siter
Gjest IQsperre Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Skjønner ikke spørsmålet engang jeg... *knis* Så hvis jeg scorer ca 5% på denne testen, betyr det at jeg bør søke om støttekontakt? 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Det spiller også inn hvorvidt man har tatt testen før. Jeg har tatt den tidligere, og det er på en måte juks. Det er blant annet derfor man ikke kan stole på hjemmetester. Jeg fikk ikke fullt 135 da jeg tok en overvåket test ;-) Du er nok glupere enn meg uansett, men trøster meg med at de som får under 100, ikke tør å svare ;-) 0 Siter
Gjest Poenget var? Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 101, men forstod egentlig ingenting av den... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.