Gå til innhold

Nå sliter jeg!

Anbefalte innlegg

Gjest beasty girl

Skulle hatt mensen for over en uke siden,men har enda ikke fått den:( Har vært litt slurvete med p-pillen siste mnd,men mener jeg har holdt meg innenfor timene likevell.Nå har altså mensen ikke dukket opp,og jeg er engstelig som bare det.Det murrer i magen,føler meg litt kroppklein og slapp,hodepine i perioder og innbiller meg at jeg er kvalm.Kjente også at det prikket litt i brystene i dag.Men har ikke sånn veldig brenn-følelse.

Kan mensen ha uteblitt pga av slurv med pillene?Har opplevd at mensen har vært sen før også,men da har jeg ikke hatt annet enn murring i magen som "symptomer". Får også ofte mellomblødninger og mensen til andre tidspunkt enn når jeg skal begynne med sukkerpillene.

Skal selvsagt ta en test over helga,har bestilt fra nettet.Men dette virker ikke særlig "lovende", eller hva? :(

Håper og ber om at det er kun hormonelle påvirkninger,evt stress.Men synes det er så rart med alle disse "symptomene" om det er bare dèt.... Tenker jo konstant på om jeg er gravid eller ikke,og på hva jeg bør gjøre om så er tilfellet.

Dette tar fullstendig knekken på meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357191-n%C3%A5-sliter-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...