Gå til innhold

lokaltog og flytog

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Jeg bor ikke på Lysaker, men en del mil fra nærmeste endestasjon for flytoget, derfor må jeg kjøre egen bil.

Må du virkelig ha alt inn med teskjeer, ikke alle bor i Osloområdet!

''Jeg bor ikke på Lysaker, men en del mil fra nærmeste endestasjon for flytoget, derfor må jeg kjøre egen bil.''

Tror Sør siktet til at 35 minutter mer reisevei ikke akkurat utgjør betydelig tidsspille.

Fortsetter under...

Gjest ingen nick

''Jeg bor ikke på Lysaker, men en del mil fra nærmeste endestasjon for flytoget, derfor må jeg kjøre egen bil.''

Tror Sør siktet til at 35 minutter mer reisevei ikke akkurat utgjør betydelig tidsspille.

Du må nesten lese det første innlegget mitt for å skjønne sammenhengen i svarene.

Jeg flyttet ut av Oslo fordi jeg ikke orket å bo trangt med mange mennesker så tett inn på meg.

Vel, da må du finne deg i å reise lengre til sivilisasjonen, og dens goder, som flyplasser.

Det er jo ellers en merkelig vane å flytte langt vekk fra noe, for så å klage over at det du flyttet fra nå er langt vekke!

Med vennlig hilsen

''så det er ikke mer enn ca 35 minutter lengre enn for 10 år siden.''

Hvis man skal på en viktig reise, legger man til mer enn 35 min for den ekstra biten der...

Og når innsjekkingen starter kl 05 om morgenen er den ekstra tiden...irriterende... ;-)

Helt sikkert, og derfor bor jeg i sentrum av Oslo, slik at det kun er 19 minutter med Flytoget fra Oslo S til Gardermoen. Jeg tok et 06:50-fly for noen uker siden!

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletiden

Vel, da må du finne deg i å reise lengre til sivilisasjonen, og dens goder, som flyplasser.

Det er jo ellers en merkelig vane å flytte langt vekk fra noe, for så å klage over at det du flyttet fra nå er langt vekke!

Med vennlig hilsen

''Det er jo ellers en merkelig vane å flytte langt vekk fra noe, for så å klage over at det du flyttet fra nå er langt vekke! ''

Hvorfor er det så merkelig? Jeg flyttet til jobb, men jeg kan da si til de "hjemme" at de er heldige som har fjellene rundt seg.

Neida, men Fornebu er rett ved Lyssaker, så det er ikke mer enn ca 35 minutter lengre enn for 10 år siden.

En av årsakene jeg flyttet til Oslo var nettopp fordi det er mer sentralt.

Med vennlig hilsen

''Neida, men Fornebu er rett ved Lyssaker, så det er ikke mer enn ca 35 minutter lengre enn for 10 år siden.''

Eller 35 minutter kortere for de som bor på "andre sida" av Gardermoen ;-)

Annonse

Gjest ingen nick

Med vennlig hilsen

''Vel, da må du finne deg i å reise lengre til sivilisasjonen, og dens goder, som flyplasser.''

Jeg har ikke savnet Oslo ett sekund etter at jeg flyttet ut.

''Det er jo ellers en merkelig vane å flytte langt vekk fra noe, for så å klage over at det du flyttet fra nå er langt vekke! ''

Vane er det ikke, for jeg har bare flyttet fra Oslo en gang. Men hadde Oslo hovedflyplass blitt bygget på et av de andre alternativene til Gardermoen, så hadde jeg fått kortere vei. Gardermoen ble bygget etter at jeg var flyttet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...