Gå til innhold

Eksem på magen

Anbefalte innlegg

Gjest klør og klør
Skrevet

Jeg er plaget med kløende eksem på magen. Tror det skyldes glidelåsen i bukser. Vet jeg er allergisk mot nikkel men har ikke før det siste året vært plaget med eksem på magen. Har ikke eksem andre steder på kroppen. Er det nikkel i glidelås? Vet dere om noen gode bommullsbukser som er uten glidelås?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke stappe t-skjorten/trøya ned i buksen da? Så slipper du den direkte kontakten mellom metall og hud.

Skrevet

Men ligger bukseglidelåsen rett mot magehuden? Er det ikke stoff under den? Jeg har nikkelallergi og reagerer på baksiden på bukseknappen, beltespenner og sånt, men glidelåsen i buksa har jeg ikke reagert på ennå. Og - *kremt* - trusa ligger vel mellom glidelåsen og magehuden?

Skrevet

Sørg for å ha stoff mellom metallet og huden din. Jeg har en beltespenne jeg reagerer sånn på, og må alltid ha en singlet inni buksen når jeg skal bruke akkurat det beltet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...