Gjest klør og klør Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Jeg er plaget med kløende eksem på magen. Tror det skyldes glidelåsen i bukser. Vet jeg er allergisk mot nikkel men har ikke før det siste året vært plaget med eksem på magen. Har ikke eksem andre steder på kroppen. Er det nikkel i glidelås? Vet dere om noen gode bommullsbukser som er uten glidelås? 0 Siter
Sør Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Det kan også være innsiden av knappen. Med vennlig hilsen 0 Siter
ekte nick Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Kan du ikke stappe t-skjorten/trøya ned i buksen da? Så slipper du den direkte kontakten mellom metall og hud. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Men ligger bukseglidelåsen rett mot magehuden? Er det ikke stoff under den? Jeg har nikkelallergi og reagerer på baksiden på bukseknappen, beltespenner og sånt, men glidelåsen i buksa har jeg ikke reagert på ennå. Og - *kremt* - trusa ligger vel mellom glidelåsen og magehuden? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Sørg for å ha stoff mellom metallet og huden din. Jeg har en beltespenne jeg reagerer sånn på, og må alltid ha en singlet inni buksen når jeg skal bruke akkurat det beltet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.