Gå til innhold

Har du gitt en gave...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke man skal gi gaver til andre som skal stå fremme eller som vedkomende skal ha på seg, med mindre man kjenner personen så godt at man _vet_ det vil falle i smak.

Er jo mye man kan kjøpe som ikke akkurat synes så godt, da :-).

''Jeg synes ikke man skal gi gaver til andre som skal stå fremme eller som vedkomende skal ha på seg, med mindre man kjenner personen så godt at man _vet_ det vil falle i smak.

''

Min datter fikk en strikket kjole av min svigerinne. Kjolen var fin den, men fargene var gyselige. Likevel har jeg tatt den på datteren min i et par anledninger hvor svigerinnen min var med, sånn for å vise at jeg satte pris på gaven.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg synes ikke man skal gi gaver til andre som skal stå fremme eller som vedkomende skal ha på seg, med mindre man kjenner personen så godt at man _vet_ det vil falle i smak.

''

Min datter fikk en strikket kjole av min svigerinne. Kjolen var fin den, men fargene var gyselige. Likevel har jeg tatt den på datteren min i et par anledninger hvor svigerinnen min var med, sånn for å vise at jeg satte pris på gaven.

Ja, slikt har jeg også gjort, om giveren betyr noe for meg.

Ellers synes jeg generelt at "kravet" om at giver ikke skal måtte ha gaven på seg eller fremme ikke helt gjelder overfor små barn.

Gjest Hiroshima
Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Jeg brukte mye tid å energi, ikke minst penger på en gave til eksen som jeg tilslutt fikk tak i og bestilt fra USA. Var overbevist om denne gaven virkelig ville bety mye for ham. Reaksjonen hans tilsa også det.. Men den ble altså liggende langt inne i skapet hans så lenge vi var sammen.. Skal innrømme at jeg ble ganske såret da. Han kunne vel i det minste tatt den fram når jeg var hos ham!

Skrevet

Fortsatt litt indignert vedr billedrammen, ja?

Synes det var en ypperlig gave, som jeg vil vurdere å adoptere.

Re. "fortsatt": dette var noe jeg oppdaget da jeg var der for bare en måneds tid siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...