Gjest Lost in NAV Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Deres som har AAP og går mot slutten av vedtaksperioden. Hvor lang tid før tar NAV kontakt? Hva er gangen i en slik sak? Får jeg brev i posten? Hva vil de vite, hvilke krav kan jeg forvente? 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Jeg tror du må sende inn søknad sjøl en stund før vedtaket går ut. Jeg har i hvert fall aldri mottatt noen beskjed fra dem over at ting går ut. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 AAP gikk ut 1/10. I forkant sendte NAV brev i slutten av juni med time hos saksbehandler i midten av august for å søke uførepensjon. I midten an sep. sendte NAV brev med vedtak om forlengelse av AAP i 4 måneder i påvente av aktivitetsplan. 0 Siter
Gjest Lost in NAV Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 AAP gikk ut 1/10. I forkant sendte NAV brev i slutten av juni med time hos saksbehandler i midten av august for å søke uførepensjon. I midten an sep. sendte NAV brev med vedtak om forlengelse av AAP i 4 måneder i påvente av aktivitetsplan. Takk. Da avventer jeg brev og så tar jeg det med til legen.. håper de er villige til å gå med på skole etterhvert. *sukker* 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Takk. Da avventer jeg brev og så tar jeg det med til legen.. håper de er villige til å gå med på skole etterhvert. *sukker* Jeg ville ha tatt kontakt med NAV når det er cirka fire måneder til vedtaket går ut. Jeg hadde ikke tatt sjansen på at NAV kontakter en. Det er minimum fire måneders behandlingstid. 0 Siter
Gjest Neimengasthole Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Ta kontakt med NAV i morgen. Det ordner seg, det gjorde det for meg. 0 Siter
Gjest Neimengasthole Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Ikke hør på de som skriver at du må søke 4 mnd. før ditt vedtak går ut. Det er ikke riktig. Det gjelder ikke AAP. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Ikke hør på de som skriver at du må søke 4 mnd. før ditt vedtak går ut. Det er ikke riktig. Det gjelder ikke AAP. Det var det svaret jeg fikk da jeg spurte på NAV. Søknadsprosessen begynner fire måneder før vedtaket går ut. 0 Siter
Gjest Neimengasthole Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Det var det svaret jeg fikk da jeg spurte på NAV. Søknadsprosessen begynner fire måneder før vedtaket går ut. Når man er under avklaring så mottar man penger til avklaringen er ferdig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.