Gå til innhold

AAP

Gjest Lost in NAV

Anbefalte innlegg

Gjest Lost in NAV
Skrevet

Deres som har AAP og går mot slutten av vedtaksperioden. Hvor lang tid før tar NAV kontakt? Hva er gangen i en slik sak? Får jeg brev i posten? Hva vil de vite, hvilke krav kan jeg forvente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må sende inn søknad sjøl en stund før vedtaket går ut. Jeg har i hvert fall aldri mottatt noen beskjed fra dem over at ting går ut.

Gjest ingen nick
Skrevet

AAP gikk ut 1/10.

I forkant sendte NAV brev i slutten av juni med time hos saksbehandler i midten av august for å søke uførepensjon. I midten an sep. sendte NAV brev med vedtak om forlengelse av AAP i 4 måneder i påvente av aktivitetsplan.

Gjest Lost in NAV
Skrevet

AAP gikk ut 1/10.

I forkant sendte NAV brev i slutten av juni med time hos saksbehandler i midten av august for å søke uførepensjon. I midten an sep. sendte NAV brev med vedtak om forlengelse av AAP i 4 måneder i påvente av aktivitetsplan.

Takk. Da avventer jeg brev og så tar jeg det med til legen.. håper de er villige til å gå med på skole etterhvert. *sukker*

Gjest ingen nick
Skrevet

Takk. Da avventer jeg brev og så tar jeg det med til legen.. håper de er villige til å gå med på skole etterhvert. *sukker*

Jeg ville ha tatt kontakt med NAV når det er cirka fire måneder til vedtaket går ut. Jeg hadde ikke tatt sjansen på at NAV kontakter en. Det er minimum fire måneders behandlingstid.

Gjest Neimengasthole
Skrevet

Ta kontakt med NAV i morgen. Det ordner seg, det gjorde det for meg.

Gjest Neimengasthole
Skrevet

Ikke hør på de som skriver at du må søke 4 mnd. før ditt vedtak går ut. Det er ikke riktig. Det gjelder ikke AAP.

Gjest ingen nick
Skrevet

Ikke hør på de som skriver at du må søke 4 mnd. før ditt vedtak går ut. Det er ikke riktig. Det gjelder ikke AAP.

Det var det svaret jeg fikk da jeg spurte på NAV. Søknadsprosessen begynner fire måneder før vedtaket går ut.

Gjest Neimengasthole
Skrevet

Det var det svaret jeg fikk da jeg spurte på NAV. Søknadsprosessen begynner fire måneder før vedtaket går ut.

Når man er under avklaring så mottar man penger til avklaringen er ferdig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...