Gå til innhold

Skikkelig julehus :-)

Gjest Nickløsheletiden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Chevy Chase var den ubestridte julelyskongen helt til jeg så denne her inne for noen uker siden. :)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Chevy Chase var den ubestridte julelyskongen helt til jeg så denne her inne for noen uker siden. :)

Tøft, men den ga meg ikke julestemining akkurat ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tøft, men den ga meg ikke julestemining akkurat ;-)

Musikken til det huset ga meg i hvert fall stemning, men nei - ikke julestemning. Det gjør heller ikke disse psykohusene av Hjelp Det er Juleferie (hos familien Griswald)-typen. ;)

Så 1-0 til Slayer.

Gjest Elextra
Skrevet

Gosh!

I hvertfall veldig glad det ikke er naboen min :-)

Gjest rikfolk?
Skrevet

Musikken til det huset ga meg i hvert fall stemning, men nei - ikke julestemning. Det gjør heller ikke disse psykohusene av Hjelp Det er Juleferie (hos familien Griswald)-typen. ;)

Så 1-0 til Slayer.

Jeg tenker nå mest på strømregningen disse menneskene må få, jeg....

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Gosh!

I hvertfall veldig glad det ikke er naboen min :-)

Jeg tror jeg ville satt pris på en slik nabo jeg :-)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Så 1-0 til Slayer.

''Musikken til det huset ga meg i hvert fall stemning''

Smak og behag...osv :-)

Gjest rikfolk?
Skrevet

Særlig om natten når du skal sove?

Gjest verinoca
Skrevet

Utrolig artig!

Den første gangen, altså. Utover det ville jeg blitt rimelig utmattet og mulig gått inn i status epilepticus..

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Særlig om natten når du skal sove?

Nei, da må de slå av:-)

Skrevet

Det er på 5 timer i døgnet i noen uker.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, du kan ikke kjøre de husene der i Midt-Norge uten å sitte godt i det økonomisk, men jeg har en teori om at det er nettopp for å unngå denne typen galskap, og midtnorginger er troende til litt av hvert, at strømprisene er så høye før jul.

Gjest rikfolk?
Skrevet

Det er på 5 timer i døgnet i noen uker.

Med vennlig hilsen

Trodde det sto på døgnet rundt, jeg. Men uansett, det må da trekke noe uhorvelig strøm fem timer om dagen i noen uker også.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Musikken til det huset ga meg i hvert fall stemning''

Smak og behag...osv :-)

Nja. Alle har godt av Slayers Reign in Blood på denne tiden av året! De har bare ikke forstått det selv. ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Da får jeg håpe du har lystette gardiner på soverommet (det har jeg)!

Skrevet

Ja, du kan ikke kjøre de husene der i Midt-Norge uten å sitte godt i det økonomisk, men jeg har en teori om at det er nettopp for å unngå denne typen galskap, og midtnorginger er troende til litt av hvert, at strømprisene er så høye før jul.

''men jeg har en teori om at det er nettopp for å unngå denne typen galskap, og midtnorginger er troende til litt av hvert, at strømprisene er så høye før jul.''

Tjihi :-)

Skrevet

Trodde det sto på døgnet rundt, jeg. Men uansett, det må da trekke noe uhorvelig strøm fem timer om dagen i noen uker også.

Du få nesten 100 pærer (25 W) selv på en 10 A kurs. Bruker han sparepærer (noe jeg lurer på om han gjør) kuttes strømforbruket ned til ca 25%.

Med vennlig hilsen

Gjest rikfolk
Skrevet

Du få nesten 100 pærer (25 W) selv på en 10 A kurs. Bruker han sparepærer (noe jeg lurer på om han gjør) kuttes strømforbruket ned til ca 25%.

Med vennlig hilsen

Når du først driver og opplyser, så interesserer dette meg null og niks med mindre du kan regne ut hva det vil koste en trønder med dagens strømpriser. Først da vet jeg om de er rikfolk eller ikke. Det du driver og gnåler om hjelper jo ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...