Parasoll Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Når jeg leser nedover tråden her lurer jeg på hvor mye dere bruker i kronasje på hver enkelt gave? I min familie bruker vi maks 250kr på en pers, og da ligger iPad, iPhone, tredemølle og alt hva det var laaaangt utenfor rekkevidde. Er det virkelig noen som får sånne dyre gaver til jul? Det er kanskje forskjell på hva man i en FU sier at man _ønsker_ seg og hva man _får_ til syvende og sist ;-) 0 Siter
Parasoll Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ønsker meg ullundertøy (det gamle er utslitt), dunjakke (glidelåsen er gått på den gamle så jeg må bare kneppe den igjen med trykknappene...) En bok kanskje, god te, tøfler, vin. Klær. Hvis jeg skulle ønsket helt uten skrupler (kunne jo ønsket en sånn 35 mill i Lotto mens jeg er i gang da) så hadde jeg ikke sagt nei til ny sykkel og en iPad. Kanskje et nytt par markaski og støvler, istedet for de gamle fjellskiene med stålkanter. Men jeg har jo både ski, sykkel og mac, så det kan egentlig bare være ;-) Jo - også et drivhus forresten! 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg får noe fra foreldrene mine som de lager selv og mat fra min søster. Ellers får jeg gaver fra døtrene mine og har et ønske om en bestemt bok og/eller svarte sokker av angoraull. Jeg har ikke sagt det til dem enda så kanskje de har kjøpt noe annet. Egentlig pleier jeg ikke å si til dem hva jeg ønsker for jeg vil gjerne være helt uvitende om hva er i pakka fra dem. De får hver sin bok og gavekort til 1000 kr. 0 Siter
Gjest linie Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Det er kanskje forskjell på hva man i en FU sier at man _ønsker_ seg og hva man _får_ til syvende og sist ;-) Det er det nok. Tråder av denne typen bruker ofte å komme opp i forbindelse med at noen ønsker seg tips til hva man kan kjøpe til andre i julegave. Jeg har heldigvis så god råd at mine materielle ønsker klarer jeg å finansiere selv. :-) (Noe jeg har jobbet hardt for også!) Skal jeg ønske meg noe vil det være tid sammen med de jeg er glad i, i form av noen dager sammen i fjellet til sommeren, eller en dags "roadtrip" sammen med en venninne f.eks. Problemet når man er singel er at alle er opptatt med seg og sine. :-/ 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ønsker meg bl.a. boka "Innsirkling 2" av Carl Frode Tiller. Også ønsker jeg meg en ring med våpenskjoldet vårt. Jeg ønsker meg også helt sikkert mye som jeg ikke vet om enda 0 Siter
cathlin Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ønsker meg Den ultimate sekken, Fjellstøvler, Iphone, medlemsskap på treningsstudio, Ittala mariskåler, marimekkoting og tang, Frisørtime, Smartwool ullssokker, Vinterstøvletter, Macbook pro med corei7 prosessor, nye klær, yogamatte, yoga privattime, lett regnjakke, stereomikroskop, gps, liten batteridrevet lysterapilampe, fagbøker, stort sett med Touch twin markers, hus med havutsikt, en snill og kjekk mann, allergivaksine, katt, så er det jo alt som trengs av interiør i huset. Ja, også racersykkel. Fjellskisett. Nytt ullundertøy. Parfyme, neglelakk, sminke, hårkur. Eget kontor. Feriereise. Det er vel stort sett det jeg ønsker meg. Kanskje også et lysbord. Regnpapir. 0 Siter
Parasoll Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ønsker meg Den ultimate sekken, Fjellstøvler, Iphone, medlemsskap på treningsstudio, Ittala mariskåler, marimekkoting og tang, Frisørtime, Smartwool ullssokker, Vinterstøvletter, Macbook pro med corei7 prosessor, nye klær, yogamatte, yoga privattime, lett regnjakke, stereomikroskop, gps, liten batteridrevet lysterapilampe, fagbøker, stort sett med Touch twin markers, hus med havutsikt, en snill og kjekk mann, allergivaksine, katt, så er det jo alt som trengs av interiør i huset. Ja, også racersykkel. Fjellskisett. Nytt ullundertøy. Parfyme, neglelakk, sminke, hårkur. Eget kontor. Feriereise. Det er vel stort sett det jeg ønsker meg. Kanskje også et lysbord. Regnpapir. Ha ha, stereomikroskop? Spenstig juleønske :-) 0 Siter
-ssi Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ønsker meg dunjakke og klokke, og vet ganske sikkert at jeg får begge deler. Drømmer om en ny trombone, nå låner jeg et tvilsomt eksemplar av korpset. Trenger ikke være dyreste modell, men den skal være bare min og ikke "mishandlet" av diverse mer eller mindre forsiktige korpsmedlemmer tidligere. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ønsker meg dunjakke og klokke, og vet ganske sikkert at jeg får begge deler. Drømmer om en ny trombone, nå låner jeg et tvilsomt eksemplar av korpset. Trenger ikke være dyreste modell, men den skal være bare min og ikke "mishandlet" av diverse mer eller mindre forsiktige korpsmedlemmer tidligere. Jeg har ei venninne som spiller klarinett, og hun kjøpte seg nytt instrument i sommer. Var visst himmelvid forskjell på den gamle og den nye, og me mer moro å spille :-) 0 Siter
....AV Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ønsker meg dunjakke og klokke, og vet ganske sikkert at jeg får begge deler. Drømmer om en ny trombone, nå låner jeg et tvilsomt eksemplar av korpset. Trenger ikke være dyreste modell, men den skal være bare min og ikke "mishandlet" av diverse mer eller mindre forsiktige korpsmedlemmer tidligere. ''Drømmer om en ny trombone'' Kult :-) 0 Siter
Gjest winda Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 1. Keyboard 2.Nye skisko 3.En stor marsipangris (ellers blir det ikke jul :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ønsker meg dunjakke og klokke, og vet ganske sikkert at jeg får begge deler. Drømmer om en ny trombone, nå låner jeg et tvilsomt eksemplar av korpset. Trenger ikke være dyreste modell, men den skal være bare min og ikke "mishandlet" av diverse mer eller mindre forsiktige korpsmedlemmer tidligere. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?keyword=trombone&CATEGORY/SUBCATEGORY=7744&CATEGORY/MAINCATEGORY=92 Ligger flere ute på finn.no til en rimelig penge også. ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ønsker meg Den ultimate sekken, Fjellstøvler, Iphone, medlemsskap på treningsstudio, Ittala mariskåler, marimekkoting og tang, Frisørtime, Smartwool ullssokker, Vinterstøvletter, Macbook pro med corei7 prosessor, nye klær, yogamatte, yoga privattime, lett regnjakke, stereomikroskop, gps, liten batteridrevet lysterapilampe, fagbøker, stort sett med Touch twin markers, hus med havutsikt, en snill og kjekk mann, allergivaksine, katt, så er det jo alt som trengs av interiør i huset. Ja, også racersykkel. Fjellskisett. Nytt ullundertøy. Parfyme, neglelakk, sminke, hårkur. Eget kontor. Feriereise. Det er vel stort sett det jeg ønsker meg. Kanskje også et lysbord. Regnpapir. Regnpapir? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 1. Keyboard 2.Nye skisko 3.En stor marsipangris (ellers blir det ikke jul :-) ''3.En stor marsipangris (ellers blir det ikke jul :-)'' Jeg fikk en gang en marsipangris på 400 gram... Spiste noe av den, men en stor bit gikk nok i søpla en tid etter jul. *hehe* Ble litt i meste laget. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Har ikke tenkt så hardt ennå på hva jeg ønsker meg, men mine foreldre og min søster presser meg litt nå for å komme med ønsker... Har vel tenkt ut dette: *Ny vedkorg *Nytt fotoapparat (vi klarte å rote bort det gamle i sommer) *Grå ullvanter *Skøyter 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 ''3.En stor marsipangris (ellers blir det ikke jul :-)'' Jeg fikk en gang en marsipangris på 400 gram... Spiste noe av den, men en stor bit gikk nok i søpla en tid etter jul. *hehe* Ble litt i meste laget. ''Ble litt i meste laget.'' Err'u gæær'n???? Marsipan blir jo bare bedre og bedre jo lenger den ligger, og 400 g er jo strengt tatt ikke veldig mye. I år må du sende den til meg!!! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 ''Ble litt i meste laget.'' Err'u gæær'n???? Marsipan blir jo bare bedre og bedre jo lenger den ligger, og 400 g er jo strengt tatt ikke veldig mye. I år må du sende den til meg!!! ;-) ''Err'u gæær'n???? Marsipan blir jo bare bedre og bedre jo lenger den ligger, og 400 g er jo strengt tatt ikke veldig mye. I år må du sende den til meg!!!'' *hehe* Det er nok ingen fare for at jeg får en slik gave nå. ) Men jeg elsker marsipan med sjokoladetrekk og i helga var jeg på en butikk der de solgte Anton Berg marsipanbrød til halv pris pga dato... Jeg klarte å begrense meg kraftig for jeg innså at de aldri i verden hadde blitt liggende i skapet til jul! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ønsker meg Den ultimate sekken, Fjellstøvler, Iphone, medlemsskap på treningsstudio, Ittala mariskåler, marimekkoting og tang, Frisørtime, Smartwool ullssokker, Vinterstøvletter, Macbook pro med corei7 prosessor, nye klær, yogamatte, yoga privattime, lett regnjakke, stereomikroskop, gps, liten batteridrevet lysterapilampe, fagbøker, stort sett med Touch twin markers, hus med havutsikt, en snill og kjekk mann, allergivaksine, katt, så er det jo alt som trengs av interiør i huset. Ja, også racersykkel. Fjellskisett. Nytt ullundertøy. Parfyme, neglelakk, sminke, hårkur. Eget kontor. Feriereise. Det er vel stort sett det jeg ønsker meg. Kanskje også et lysbord. Regnpapir. Haha, her var det virkelig noe for enhver! :-) 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 ''Err'u gæær'n???? Marsipan blir jo bare bedre og bedre jo lenger den ligger, og 400 g er jo strengt tatt ikke veldig mye. I år må du sende den til meg!!!'' *hehe* Det er nok ingen fare for at jeg får en slik gave nå. ) Men jeg elsker marsipan med sjokoladetrekk og i helga var jeg på en butikk der de solgte Anton Berg marsipanbrød til halv pris pga dato... Jeg klarte å begrense meg kraftig for jeg innså at de aldri i verden hadde blitt liggende i skapet til jul! Åh, Anthon Bergh er bare helt ubeskrivelig godt - jeg er ofte i Sverige hvor de er mye billigere, men jeg kan bare ikke kjøpe det. Jeg kan bare ikke. Kan ha omtrent hva som helst av godteri liggende, bare ikke marsipan... Særlig ikke Jordbær i champagne eller Plomme i Madeira... Sukk. Innvilger 1 av hver til julehøytiden, men det er også det eneste. Sukk. Dobbeltsukk. (Og jeg har faktisk greid å gå forbi all marsipanen på alle bensinstasjoner til nå. Jeg vet at jeg bare ikke kan begynne å kjøpe noe. JEG KAN BARE IKKE!!!!) Puh, gi meg styrke...! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 ''Ble litt i meste laget.'' Err'u gæær'n???? Marsipan blir jo bare bedre og bedre jo lenger den ligger, og 400 g er jo strengt tatt ikke veldig mye. I år må du sende den til meg!!! ;-) Jeg fant en marsipangris på 1 kg til mannen min for noen år siden, og den glei ned Han er en storspiser av marsipan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.