Gjest pianos Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Noen som vet om medlemmer av Spotify handler musikk på siden billigere enn de som er gratisgjester? Mener å huske at en singel kostet 10-11 kroner, noe jeg synes er dyrt mot andre nettsjapper. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg betaler 99 pr mnd og laster ned så mye jeg vil, Spotify tar ikke pris pr låt/plate slik iTunes gjør. 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 En betaler en fast pris, da kan man laste ned all den musikken man ønsker. Man kan også være gratismedlem, da kan man laste ned all musikken man ønsker, men det er en begrensing på 20 timer lytting pr mnd, pluss at man må høre reklame. 0 Siter
Gjest pianos Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg betaler 99 pr mnd og laster ned så mye jeg vil, Spotify tar ikke pris pr låt/plate slik iTunes gjør. Hva legger dere i laste ned? Når jeg hører ordet "laste" så tenker jeg på at man laster ned låten slik at den blir liggende på pc'n som en fysisk fil for evig og alltid. Det er ikke streaming dere mener, der man "låner" de låtene man vil - så lenge man er "online spotify". 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Jeg betaler 99 pr mnd og laster ned så mye jeg vil, Spotify tar ikke pris pr låt/plate slik iTunes gjør. iTunes og Spotify er to helt forskjellige ting - selv om du kan spille musikk begge steder. Spotify er en online streaming tjeneste som også selger musikk, iTunes en ren butikk. 0 Siter
Mrs D Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Hva legger dere i laste ned? Når jeg hører ordet "laste" så tenker jeg på at man laster ned låten slik at den blir liggende på pc'n som en fysisk fil for evig og alltid. Det er ikke streaming dere mener, der man "låner" de låtene man vil - så lenge man er "online spotify". Å laste ned betyr å ha musikken fysisk på datamaskinen, det andre er ganske riktig streaming. Mange roter med dette. 0 Siter
ruskesnusk Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Hva legger dere i laste ned? Når jeg hører ordet "laste" så tenker jeg på at man laster ned låten slik at den blir liggende på pc'n som en fysisk fil for evig og alltid. Det er ikke streaming dere mener, der man "låner" de låtene man vil - så lenge man er "online spotify". Som betalende spotify-medlem kan man laste ned musikken til pcen/mobilen og spille dem selv om man er offline. Filene ligger skjult, men kan spilles via spotify-avspilleren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.