Gå til innhold

Juleverksted, men trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest jueverksted
Skrevet

Jeg ønsker å bestille noen stoffer til hobbyvirksomhet på nett. Det går på typiske quiltestoffer og da helst julevarianten. Årsaken til at jeg tyr til nettkjøp rundt dette er at jeg ikke finner det jeg er ute etter på butikker her i min ganske så store by:o(

Men når de legger på frakt på 100 kroner, og moms derpå , og hele greien blir mer enn dyrere enn selve gavene. Det går jo ikke. Er det en lur måte å gjøre dette på for å få kostnader ned så mye som mulig? Dette dreier seg om isoporartikler, bånd og perler, og stoff (som i quiltevarienaten), aller helst julestoffer.

Så please hjelp meg? Det kan jo være dagens gode kalendergavegjerning fra deg til meg..... .o)

Jeg håper slik at det er noen andre her inne som vet noe mer om dette, for jeg har letet på måfå her og der pånettet med ulike søkeord og finner knapt noen gode sider. Det må da være noe annet enn panduro?

Jeg har omtrent hvert søvnløs i natt fordi jeg så for meg mønstre i kryss og tvers og fikk endelig lyst å ta opp en gammel hobby:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...