Gå til innhold

Nyttårsforsett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal fortsette å ikke røyke i det nye året :)

Gjest Husmor27
Skrevet

Det skal jeg nok. Har kuttet ned til 10 om dagen. Det har jeg råd til. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg sluttet å røyke nyttårsaften for 15 år siden, og er i grunnen fornøyd med det :-).

Skrevet

Jeg sluttet å røyke nyttårsaften for 15 år siden, og er i grunnen fornøyd med det :-).

I morgen er det 20 år siden jeg sluttet å røyke!

Gjest Elextra
Skrevet

I morgen er det 20 år siden jeg sluttet å røyke!

:) også midt i julebordssesongen, da!

Skrevet

:) også midt i julebordssesongen, da!

;-)

Litt rart å skulle slutte før jul, ja, men selv om det er svært gledelig at jeg A. klarte å slutte og B. har holdt opp i 20 år, så er det litt rart også, fordi beslutningen om å slutte ble fattet pga et dødsfall i familien, og det er dermed 20 år siden dette dødsfallet nå.

Dødsfallet var ikke knyttet til røyking, men jeg tenkte at når en som levde svært sunt likevel fikk kreft (riktignok ikke lungekreft), så burde jeg ikke fortsette med den dumme og svært usunne uvanen som røyking er.

Skrevet

Jeg har vel heller som forsett at jeg ikke skal begynne igjen. Og jeg håper at jeg om 13-18 kan si at jeg slutta for 15 eller 20 år siden. Skal man dra noe ekkelt ned i lungene nå, er det bare å ta seg en tur til Oslo sentrum ;-).

Mine forsetter er nok av den kjedelige sorten. Flinkere til å spare, trene mer ditt og datt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...