Gå til innhold

Hvor er Glimtipper, Spirello, MiJ osv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Ablegøyer

3

• Mary Poppins

2

• DOLemannen

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Spirello var innom her for bare noen dager siden - men Glimtipper har ikke vært her på minst to måneder, tror jeg. Synd, for hun har mye å bidra med her, synes jeg.

Gjest tror du ikke?
Skrevet

Spirello var innom her for bare noen dager siden - men Glimtipper har ikke vært her på minst to måneder, tror jeg. Synd, for hun har mye å bidra med her, synes jeg.

Hun er da rundt omkring ;)

Skrevet

Hun er da rundt omkring ;)

Veldig hyggelig hvis hun er rundtomkring her :-)

Men jeg savner jo nicket også da, akkurat som jeg hadde savnet ansiktet til en venn hvis vennen hadde begynt å gå med maske ;-)

Skrevet

Men jeg savner jo nicket også da, akkurat som jeg hadde savnet ansiktet til en venn hvis vennen hadde begynt å gå med maske ;-)

Godt sagt! :-)

Skrevet

Melding til deg. :)

Skrevet

Kunne ha skrevet hijab også, men da hadde vel tråden tatt av ;-)

Skrevet

Ups - mente jo ikke hijab, mente det andre dere lærte meg den kvelden, som jeg ikke husker navnet på nå.

Skrevet

Kunne ha skrevet hijab også, men da hadde vel tråden tatt av ;-)

*fnis*

Skrevet

Ups - mente jo ikke hijab, mente det andre dere lærte meg den kvelden, som jeg ikke husker navnet på nå.

niqab! :-)

Gjest tidligere mij
Skrevet

Spør du etter meg? Men guri, så koselig :-) Er her, jeg. Men har skifta nick for lenge siden.

Skrevet

...

Han sitter i fengsel pga. forsøk på smugling av sigaretter.

Skrevet

...

Hehe vet ikke. Min første svar var bare ablegøyer. :)

Gjest gammel årgang
Skrevet

For ikke å snakke om Prozac, Lotte, Mandolina, Ulvinnen, Jølsen, Bookworm, Kykkelikokkos, Speak, Bouenas, Geir, Wonderinggirl, Mary Poppins, Mrxx, tonie, candyqueen, Donau, Shadow650, Spirello, jente31, sol og regn, fuji, fristerinnen som hang på seksualitet, en ung mor med et komplisert kjærlighetsforhold, hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene) osv.

??

Godt SDD kom tilbake, Mannen her inne. Savner Mrxx og Prozak

Gjest ompalompa
Skrevet

Tror du ikke at de fremdeles er her, med andre nick?

candyqueen_83
Skrevet

For ikke å snakke om Prozac, Lotte, Mandolina, Ulvinnen, Jølsen, Bookworm, Kykkelikokkos, Speak, Bouenas, Geir, Wonderinggirl, Mary Poppins, Mrxx, tonie, candyqueen, Donau, Shadow650, Spirello, jente31, sol og regn, fuji, fristerinnen som hang på seksualitet, en ung mor med et komplisert kjærlighetsforhold, hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene) osv.

??

Jeg er her :o) Og jeg syns hvertfall jeg så tonie her for litt siden av de du nevnte.

Skrevet

??

''hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene)''

morsan, kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...