Gjest årgangsdoler Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Har DOL raknet i sømmene? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Spirello var innom her for bare noen dager siden - men Glimtipper har ikke vært her på minst to måneder, tror jeg. Synd, for hun har mye å bidra med her, synes jeg. 0 Siter
Gjest tror du ikke? Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Spirello var innom her for bare noen dager siden - men Glimtipper har ikke vært her på minst to måneder, tror jeg. Synd, for hun har mye å bidra med her, synes jeg. Hun er da rundt omkring 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Hun er da rundt omkring Veldig hyggelig hvis hun er rundtomkring her :-) Men jeg savner jo nicket også da, akkurat som jeg hadde savnet ansiktet til en venn hvis vennen hadde begynt å gå med maske ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Veldig hyggelig hvis hun er rundtomkring her :-) Men jeg savner jo nicket også da, akkurat som jeg hadde savnet ansiktet til en venn hvis vennen hadde begynt å gå med maske ;-) Godt sagt! :-) 0 Siter
Ablegøyer Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Veldig hyggelig hvis hun er rundtomkring her :-) Men jeg savner jo nicket også da, akkurat som jeg hadde savnet ansiktet til en venn hvis vennen hadde begynt å gå med maske ;-) Melding til deg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Godt sagt! :-) Kunne ha skrevet hijab også, men da hadde vel tråden tatt av ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Godt sagt! :-) Ups - mente jo ikke hijab, mente det andre dere lærte meg den kvelden, som jeg ikke husker navnet på nå. 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Kunne ha skrevet hijab også, men da hadde vel tråden tatt av ;-) *fnis* 0 Siter
morsan Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Ups - mente jo ikke hijab, mente det andre dere lærte meg den kvelden, som jeg ikke husker navnet på nå. niqab! :-) 0 Siter
Gjest tidligere mij Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Spør du etter meg? Men guri, så koselig :-) Er her, jeg. Men har skifta nick for lenge siden. 0 Siter
Ablegøyer Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 ... Han sitter i fengsel pga. forsøk på smugling av sigaretter. 0 Siter
Ablegøyer Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 ... Hehe vet ikke. Min første svar var bare ablegøyer. 0 Siter
Gjest gammel årgang Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 For ikke å snakke om Prozac, Lotte, Mandolina, Ulvinnen, Jølsen, Bookworm, Kykkelikokkos, Speak, Bouenas, Geir, Wonderinggirl, Mary Poppins, Mrxx, tonie, candyqueen, Donau, Shadow650, Spirello, jente31, sol og regn, fuji, fristerinnen som hang på seksualitet, en ung mor med et komplisert kjærlighetsforhold, hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene) osv. ?? Godt SDD kom tilbake, Mannen her inne. Savner Mrxx og Prozak 0 Siter
Gjest ompalompa Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Tror du ikke at de fremdeles er her, med andre nick? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 For ikke å snakke om Prozac, Lotte, Mandolina, Ulvinnen, Jølsen, Bookworm, Kykkelikokkos, Speak, Bouenas, Geir, Wonderinggirl, Mary Poppins, Mrxx, tonie, candyqueen, Donau, Shadow650, Spirello, jente31, sol og regn, fuji, fristerinnen som hang på seksualitet, en ung mor med et komplisert kjærlighetsforhold, hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene) osv. ?? Godt SDD kom tilbake, Mannen her inne. Savner Mrxx og Prozak Jeg er her ) Og jeg syns hvertfall jeg så tonie her for litt siden av de du nevnte. 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 For ikke å snakke om Prozac, Lotte, Mandolina, Ulvinnen, Jølsen, Bookworm, Kykkelikokkos, Speak, Bouenas, Geir, Wonderinggirl, Mary Poppins, Mrxx, tonie, candyqueen, Donau, Shadow650, Spirello, jente31, sol og regn, fuji, fristerinnen som hang på seksualitet, en ung mor med et komplisert kjærlighetsforhold, hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene) osv. ?? Godt SDD kom tilbake, Mannen her inne. Savner Mrxx og Prozak ''hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene)'' morsan, kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.