mariaflyfly Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 ''hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene)'' morsan, kanskje? *Knis* 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 ''hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene)'' morsan, kanskje? Nei, jeg tror det er meg! 0 Siter
laban Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Spirello har nettopp fått baby, hun kommer nok tilbake når hun får tid. 0 Siter
Gjest ingen nick nå Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 For ikke å snakke om Prozac, Lotte, Mandolina, Ulvinnen, Jølsen, Bookworm, Kykkelikokkos, Speak, Bouenas, Geir, Wonderinggirl, Mary Poppins, Mrxx, tonie, candyqueen, Donau, Shadow650, Spirello, jente31, sol og regn, fuji, fristerinnen som hang på seksualitet, en ung mor med et komplisert kjærlighetsforhold, hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene) osv. ?? Godt SDD kom tilbake, Mannen her inne. Savner Mrxx og Prozak Mandolina er her fremdeles, men under annet nick. 0 Siter
tonie Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 For ikke å snakke om Prozac, Lotte, Mandolina, Ulvinnen, Jølsen, Bookworm, Kykkelikokkos, Speak, Bouenas, Geir, Wonderinggirl, Mary Poppins, Mrxx, tonie, candyqueen, Donau, Shadow650, Spirello, jente31, sol og regn, fuji, fristerinnen som hang på seksualitet, en ung mor med et komplisert kjærlighetsforhold, hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene) osv. ?? Godt SDD kom tilbake, Mannen her inne. Savner Mrxx og Prozak Endel av dem er nå her fortsatt:) 0 Siter
Gjest Gammelny... Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hvorfor skulle Dr. Online rakne i sømmene om noen gamle, faste brukere er borte? Det kommer stadig nye brukere hit, og det er ikke spesielt stille her inne... det er ingen som er uerstattelige... 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 ''hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene)'' morsan, kanskje? *knis* 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Tror du ikke at de fremdeles er her, med andre nick? ''Tror du ikke at de fremdeles er her, med andre nick?'' Ja noen kjenninger må jo skjule seg bak "harikkenoenickidag/ harglemtnicketiskuffen/ anonymfortidenogspesieltidag" - nickene også... ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 For ikke å snakke om Prozac, Lotte, Mandolina, Ulvinnen, Jølsen, Bookworm, Kykkelikokkos, Speak, Bouenas, Geir, Wonderinggirl, Mary Poppins, Mrxx, tonie, candyqueen, Donau, Shadow650, Spirello, jente31, sol og regn, fuji, fristerinnen som hang på seksualitet, en ung mor med et komplisert kjærlighetsforhold, hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene) osv. ?? Godt SDD kom tilbake, Mannen her inne. Savner Mrxx og Prozak Jeg er jo her ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hun er da rundt omkring Glimtipper savner jeg også. Har hun skiftet nick? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Noen kommer, noen går, DOL består. Og jeg tipper en eller to av ovennevnte vil komme tilbake, med nytt eller gammelt nick. 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 ''Tror du ikke at de fremdeles er her, med andre nick?'' Ja noen kjenninger må jo skjule seg bak "harikkenoenickidag/ harglemtnicketiskuffen/ anonymfortidenogspesieltidag" - nickene også... ;-) Ja, og at man rett og slett bytter til et nytt fast nick. Man merker jo innimellom at et helt nytt nick ikke virker som noen fersking her inne :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 ''hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene)'' morsan, kanskje? *flirer* evt. mora2? Ja, dere må jo være som to dråper vann! 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 *flirer* evt. mora2? Ja, dere må jo være som to dråper vann! Ihvertfall i klesstilen :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 For ikke å snakke om Prozac, Lotte, Mandolina, Ulvinnen, Jølsen, Bookworm, Kykkelikokkos, Speak, Bouenas, Geir, Wonderinggirl, Mary Poppins, Mrxx, tonie, candyqueen, Donau, Shadow650, Spirello, jente31, sol og regn, fuji, fristerinnen som hang på seksualitet, en ung mor med et komplisert kjærlighetsforhold, hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene) osv. ?? Godt SDD kom tilbake, Mannen her inne. Savner Mrxx og Prozak Speak er da her. Og mor i juni, men hun har byttet nick til noe jeg ikke husker. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hm. Er ikke mij her da? Jeg husker at hun bytta nick, men jeg husker ikke til hva ) Spirello er jo innom i blant, men det er lenge siden Glimtipper har vært her ja. Henne savner jeg også! 0 Siter
Gjest trodde jeg Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 For ikke å snakke om Prozac, Lotte, Mandolina, Ulvinnen, Jølsen, Bookworm, Kykkelikokkos, Speak, Bouenas, Geir, Wonderinggirl, Mary Poppins, Mrxx, tonie, candyqueen, Donau, Shadow650, Spirello, jente31, sol og regn, fuji, fristerinnen som hang på seksualitet, en ung mor med et komplisert kjærlighetsforhold, hun der sexy mammaen, (husker ikke nickene) osv. ?? Godt SDD kom tilbake, Mannen her inne. Savner Mrxx og Prozak alle er da her???? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Ihvertfall i klesstilen :-) Og størrelsen (mener å huske at også mora2 vel veier knappe femti) :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Og størrelsen (mener å huske at også mora2 vel veier knappe femti) :-) Erru frekk eller? ;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Ja, og at man rett og slett bytter til et nytt fast nick. Man merker jo innimellom at et helt nytt nick ikke virker som noen fersking her inne :-) Ja, enig, og jeg får ofte en følelse av at de som har nye faste nick som beskriver at de ikke har nick akkurat nå er gamle travere. Du må kjenne dol for at det skal bli logisk å velge et sånt nick rett og slett, sant... ;-) Hva skal man si? Nick forgår, dol består? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.