Gå til innhold

Gjettekonkurranse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norsk fjelledelgran.

Hæ, hvordan visste du det? Jeg syns det var urkomisk at de selger grantrær med meterpris:-)

Skrevet

Hæ, hvordan visste du det? Jeg syns det var urkomisk at de selger grantrær med meterpris:-)

Juletrær selges vanligvis i meterpris...

Men... gjetta jeg riktig altså? ;o)

Skrevet

Juletrær selges vanligvis i meterpris...

Men... gjetta jeg riktig altså? ;o)

Jepp. Rett svar var edelgran. Må innrømme at jeg har lyst på ett.

Gjest strikkeguri
Skrevet

Det skal jeg ha :)

strikker julekuler "for harde livet" :), om jeg ikke syns noe om de på treet, så kan de pakkes inn som en ekstra gave "litt her og litt der" :)

Skrevet

Hmmm... har ikke du bedre ting å fundere på i dag? Noe som ikke vokser over bakken?

Skrevet

Ja, juletre må en ha! :o)

Skrevet

Hmmm... har ikke du bedre ting å fundere på i dag? Noe som ikke vokser over bakken?

Jo, apropos det, frosken. Jeg tenkte jeg skulle gi deg en dyne i julegave. Hvilken vil du ha? Du kan velge mellom Barchan, Transverse, Barchanoid, Longitudinal, Parabolic etter Star - dyne.

Skrevet

Hva er det som koster ca 214 kr meter'n?

Picea abies, vanlig gran?

Skrevet

Picea abies, vanlig gran?

Nei, plastutgaven på Clas Ohlson ;-)

Skrevet

Nei, plastutgaven på Clas Ohlson ;-)

Tsjh ;-)

Aaaaaa, jo mer jeg tenker på det, jo mer har jeg lyst på mitt eget juletre i år. Jeg har lyst til å pynte til jul. Kanskje jeg må begynne å tenke på å sette av penger til juletrefot, juletrelys, stjerne, glitter og pynt.

Skrevet

Jo, apropos det, frosken. Jeg tenkte jeg skulle gi deg en dyne i julegave. Hvilken vil du ha? Du kan velge mellom Barchan, Transverse, Barchanoid, Longitudinal, Parabolic etter Star - dyne.

Tror jeg helst vil ha en barchanoid ;-)

Skrevet

Tsjh ;-)

Aaaaaa, jo mer jeg tenker på det, jo mer har jeg lyst på mitt eget juletre i år. Jeg har lyst til å pynte til jul. Kanskje jeg må begynne å tenke på å sette av penger til juletrefot, juletrelys, stjerne, glitter og pynt.

Men vet du ikke om alle de dyrene som bor inni treet??

*skal _aldri_ mer ha juletre*

Skrevet

Men vet du ikke om alle de dyrene som bor inni treet??

*skal _aldri_ mer ha juletre*

HVA? DYR i JULEtreet?

Skrevet

Det skal jeg ha :)

strikker julekuler "for harde livet" :), om jeg ikke syns noe om de på treet, så kan de pakkes inn som en ekstra gave "litt her og litt der" :)

Arne og Carlos'?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...