cathlin Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hva er det som koster 300 kroner meteren? 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Skrevet 7. desember 2010 Norsk fjelledelgran. Hæ, hvordan visste du det? Jeg syns det var urkomisk at de selger grantrær med meterpris:-) 0 Siter
Luska Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hæ, hvordan visste du det? Jeg syns det var urkomisk at de selger grantrær med meterpris:-) Juletrær selges vanligvis i meterpris... Men... gjetta jeg riktig altså? ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Skrevet 7. desember 2010 Juletrær selges vanligvis i meterpris... Men... gjetta jeg riktig altså? ;o) Jepp. Rett svar var edelgran. Må innrømme at jeg har lyst på ett. 0 Siter
Gjest strikkeguri Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jepp. Rett svar var edelgran. Må innrømme at jeg har lyst på ett. Det skal jeg ha strikker julekuler "for harde livet" , om jeg ikke syns noe om de på treet, så kan de pakkes inn som en ekstra gave "litt her og litt der" 0 Siter
frosken Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jepp. Rett svar var edelgran. Må innrømme at jeg har lyst på ett. Hmmm... har ikke du bedre ting å fundere på i dag? Noe som ikke vokser over bakken? 0 Siter
Luska Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jepp. Rett svar var edelgran. Må innrømme at jeg har lyst på ett. Ja, juletre må en ha! ) 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Skrevet 7. desember 2010 Hmmm... har ikke du bedre ting å fundere på i dag? Noe som ikke vokser over bakken? Jo, apropos det, frosken. Jeg tenkte jeg skulle gi deg en dyne i julegave. Hvilken vil du ha? Du kan velge mellom Barchan, Transverse, Barchanoid, Longitudinal, Parabolic etter Star - dyne. 0 Siter
Axcia Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hva er det som koster ca 214 kr meter'n? 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Skrevet 7. desember 2010 Hva er det som koster ca 214 kr meter'n? Picea abies, vanlig gran? 0 Siter
Axcia Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Picea abies, vanlig gran? Nei, plastutgaven på Clas Ohlson ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Skrevet 7. desember 2010 Nei, plastutgaven på Clas Ohlson ;-) Tsjh ;-) Aaaaaa, jo mer jeg tenker på det, jo mer har jeg lyst på mitt eget juletre i år. Jeg har lyst til å pynte til jul. Kanskje jeg må begynne å tenke på å sette av penger til juletrefot, juletrelys, stjerne, glitter og pynt. 0 Siter
frosken Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Jo, apropos det, frosken. Jeg tenkte jeg skulle gi deg en dyne i julegave. Hvilken vil du ha? Du kan velge mellom Barchan, Transverse, Barchanoid, Longitudinal, Parabolic etter Star - dyne. Tror jeg helst vil ha en barchanoid ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Skrevet 7. desember 2010 Tror jeg helst vil ha en barchanoid ;-) Ikke dumt, ikke dumt. Her har du en forsmak på hva som venter deg: http://tec.army.mil/research/products/desert_guide/images/i285.gif Jeg tenkte den kunne vært fin i stua. 0 Siter
skal Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Tsjh ;-) Aaaaaa, jo mer jeg tenker på det, jo mer har jeg lyst på mitt eget juletre i år. Jeg har lyst til å pynte til jul. Kanskje jeg må begynne å tenke på å sette av penger til juletrefot, juletrelys, stjerne, glitter og pynt. Men vet du ikke om alle de dyrene som bor inni treet?? *skal _aldri_ mer ha juletre* 0 Siter
cathlin Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Skrevet 7. desember 2010 Men vet du ikke om alle de dyrene som bor inni treet?? *skal _aldri_ mer ha juletre* HVA? DYR i JULEtreet? 0 Siter
skal Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 HVA? DYR i JULEtreet? http://www.klikk.no/bolig/bonytt/article528182.ece *holde seg for øynene* 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Det skal jeg ha strikker julekuler "for harde livet" , om jeg ikke syns noe om de på treet, så kan de pakkes inn som en ekstra gave "litt her og litt der" Arne og Carlos'? 0 Siter
Holmes Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 HVA? DYR i JULEtreet? ''HVA? DYR i JULEtreet?'' http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images01/59/l_df76142e00d98271200d10ac0c57dc6e.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.