Gjest Savitorin Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Å snuse på sokker er gøy ja? 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Uff jeg er så lei sokker pga jeg har for mange av de! Tok en opprydning i min og min manns sokkeskuffe og kastet en del utgåtte sokker og sokker som manglet maken sin, det var et helt nett, og enda var begge skuffene våre fulle! Ungene våres sokkeskuffe er også full puuuuuuuuuu hva skal man med alle sokkene! Datteren min hater sokker og vil helst ikke ha de på Og nei, ikke gøyt å lukte på sokker med mindre du er et sykt sykt menneske... ;-) 0 Siter
Gjest - Ingoen - Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 jepp, liker godt sokker og spesielt nå når vi har det så kaldt. Men snusing, nei takk ! 0 Siter
tonie Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Ja bevares, alle elsker vel skitne sokker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.