Gjest Marte Salomonsen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei. Jeg har over lengre tid hatt problemer med utmattelse og dette begynner nå og bli et problem for meg. Jeg er hele tiden sliten, og selv om jeg legger meg tidligere for og få "nok" søvn er ikke det heller nok. Jeg sliter også med hukommelsen når jeg er surrete ang søvnen. I tillegg føler jeg meg bestandig syk og jeg er ekstremt surrete. Det med at jeg hele tiden er sliten gjør til at jeg må være hjemme omtrendt 1 uke fra skolen i mnd på grunn at at jeg ikke klarer og stå opp selv om jeg legger meg kl 10 på kvelden og ikke har gjort noe annet tidligere på dagen. Hva tror du dette kan være? Noe er det, jeg kan ikke ha det sånn som dette. Må få sykemeldinger fra legen hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357345-utmattelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.