Gå til innhold

Utmattelse


Gjest Marte Salomonsen

Anbefalte innlegg

Gjest Marte Salomonsen

Hei. Jeg har over lengre tid hatt problemer med utmattelse og dette begynner nå og bli et problem for meg. Jeg er hele tiden sliten, og selv om jeg legger meg tidligere for og få "nok" søvn er ikke det heller nok. Jeg sliter også med hukommelsen når jeg er surrete ang søvnen. I tillegg føler jeg meg bestandig syk og jeg er ekstremt surrete. Det med at jeg hele tiden er sliten gjør til at jeg må være hjemme omtrendt 1 uke fra skolen i mnd på grunn at at jeg ikke klarer og stå opp selv om jeg legger meg kl 10 på kvelden og ikke har gjort noe annet tidligere på dagen. Hva tror du dette kan være? Noe er det, jeg kan ikke ha det sånn som dette. Må få sykemeldinger fra legen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...