nick Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Nå er det kaldt! -22 og jeg har bare lyst til å sette meg inn i peisen og tenne på. Jeg er en idiot som ikke tok det jobbtilbudet fra varmere strøk. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Ja, du en kronidiot som ikke takka ja til det tilbudet. Jeg skal ikke tilbringe så mye som en eneste vinter i Norge når jeg blir pensjonist. Jeg sitter og skal skrive hjemmeeksamen, men nå ser det ut til at jeg må en tur på skolen likevel for å finne bakgrunnslitteratur. Og jeg hadde ikke tenkt meg ut av døra i dag, for å si det sånn. *Fres* 0 Siter
tonie Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Samme temperatur var det her i morges, og det er et helvete for meg og andre ull - og stilongshatere. Nå er det nok, synes jeg. Har bestemt meg for at det skal bli varmere vær om en drøy uke, og tidenes mildeste januar, så jeg holder ut. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Samme temperatur var det her i morges, og det er et helvete for meg og andre ull - og stilongshatere. Nå er det nok, synes jeg. Har bestemt meg for at det skal bli varmere vær om en drøy uke, og tidenes mildeste januar, så jeg holder ut. ''Har bestemt meg for at det skal bli varmere vær om en drøy uke, og tidenes mildeste januar, så jeg holder ut. '' Amen. Hilsen også stilongs- og ullhater 0 Siter
cathlin Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Du blir nødt til å kjøpe deg ski, nick. 0 Siter
nick Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Skrevet 8. desember 2010 Du blir nødt til å kjøpe deg ski, nick. Hvorfor det, jeg har allerede flere sekker med ved? 0 Siter
cathlin Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor det, jeg har allerede flere sekker med ved? På tide å lære seg å sette pris på vinteren. Kjøp ski til deg, sheela og nick jr. og kom dere ut :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.