candyqueen_83 Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Da vi var bedt til kaffe til et vennepar ga vi 250 fra hver av oss. Altså 500 til sammen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Trodde dere kun var bedt på kaffe jeg. Er det middag ville jeg gitt litt mer, men om dere ikke har råd til mer enn 500 syns jeg ikke su skal gi for mer. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Kuvertprisen er visst faktisk bare 100,- for de har bestilt gryterett fra et lokalt, billig sted... Så kanskje vi slipper billig unna? ;-) Syns egentlig det med kuvertprisen i forhold til prisnivå på gave er litt tullete. En vet jo ikke kuvertprisen i alle bryllup en går i - en kan jo ikke spørre brudeparet om dette heller. ''Kuvertprisen er visst faktisk bare 100,- for de har bestilt gryterett fra et lokalt, billig sted... '' I den grad man tar hensyn til kuvertprisen, regner man jo også med lokalleie, drikke, dessert, ja det meste. Men som du sier kan det være en litt sær måte å regne på, jeg ville i hvertfall ikke gitt dårligere gave til venner som valgte en enkel type bryllupsfest enn til de som slo på stortromma. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Jeg tenker ikke på bryllupsgave fra hver person når det er snakk om par. Jeg syns ikke par skal kjøpe dobbelt så dyr bryllupsgave som single. Syns det høres rart ut. Men par har gjerne mye bedre råd enn single, hvis dere har dårlig råd så tenk på de som bare sitter med halvparten og gjerne akkurat like store regninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.