Gå til innhold

Se filmer via pc/ Mediaspillere

Anbefalte innlegg

Gjest Jul i år og tro

Jeg laster ned mye, istede for å slippe brenne ut alt hva er enkleste måten å se dette på min tv? Per dags dato bruker jeg en hdmi kabel fra pc til tv.

Jeg vurderer en blue ray spiller, problemet er at jeg bruker mye avi filer og divx, xvid og jeg husker ikke alt, og ikke alle spillere tar slike formater. So, what to do. Kan jeg bruke denne? https://www.elprice.no/elprice/default.asp?page=vare&ProdusentID=STCED201-RK

I såfall hvordan i f kobles den til? kabel fra pc til dingsen og kabel fra dings til tv?(isåfall enda mer tungvindt enn slik jeg har det nå). Eller finnes der overføringsmuligheter fra lappen til denne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357382-se-filmer-via-pc-mediaspillere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jul i år og tro

lønner seg lese i blant.

"From your home computer, use the included synchronisation software to copy all of your media files to the FreeAgent Go™ portable hard drive* automatically, or simply drag and drop files directly to the drive. Then, by docking the FreeAgent Go drive into the FreeAgent Theater+ HD media player, connected to the TV, your entire media library is placed at your fingertips"

Gjest Jul i år og tro

Jeg vet ikke om du kan bruke den men jeg har en Panasonic blue Ray spiller som kobler seg til det trådløse nettverket mitt og så kan jeg se alt på tven

Å søte jesus, husker du hvor du kjløpte den? Den høres jo genial ut. Du laster ikke ned noe da den bare finner pcen og harddisken din liksom?

Å søte jesus, husker du hvor du kjløpte den? Den høres jo genial ut. Du laster ikke ned noe da den bare finner pcen og harddisken din liksom?

Må laste ned først da, bruker avi format. Kjøpt på Elkjøp på Carl Berner. Kan brukes hvis jeg skal streame filmer også og så kan man se youtube videoer og bildene på pcen på den. Kostet rundt 2500 kr. Blir fine bilder selv om jeg bruker lite format men jeg har bare 26" tv

Gjest Jul i år og tro

Må laste ned først da, bruker avi format. Kjøpt på Elkjøp på Carl Berner. Kan brukes hvis jeg skal streame filmer også og så kan man se youtube videoer og bildene på pcen på den. Kostet rundt 2500 kr. Blir fine bilder selv om jeg bruker lite format men jeg har bare 26" tv

Takker :-)

Annonse

Jeg bruker PS3 som mediasenter. Den kobler seg på det trådløse nettverket via et lite javabasert program på pcen og dermed har jeg tilgang på alt av media fra pcen fra tven/playstation. Da kan jeg se alt jeg har lastet ned i dvd-format, avi, divx osv. Den spiller av cder, dvder og er en helt adekvat blu ray spiller også. Genialt.

Gjest Jul i år og tro

Jeg bruker PS3 som mediasenter. Den kobler seg på det trådløse nettverket via et lite javabasert program på pcen og dermed har jeg tilgang på alt av media fra pcen fra tven/playstation. Da kan jeg se alt jeg har lastet ned i dvd-format, avi, divx osv. Den spiller av cder, dvder og er en helt adekvat blu ray spiller også. Genialt.

Gud jeg lærer noe nytt her hele tiden, dette ante jeg ikke... takk så mye for info!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...