Gå til innhold

FU: Har du sittet i fengsel?

Anbefalte innlegg

Gjest beckyloo

Var ofte på glattcelle i mine yngre ville dager da jeg hadde store psykiske problemer og drakk meg for full gang på gang. Helt jævlig! Selv i dag er jeg livredd for politiet når jeg er ute på byen. Holder meg langt unna dem. Men havnet også på glattcelle som psykisk syk også uten å ha drukket en dråpe alkohol. Fikk panikk og løp på veggene, slo hull i hodet og ble så sendt på sykehuset. Psykiatrisk avdeling lå da mange timer unna.

En annen gang lå jeg sammensurret en hel natt med håndjern på ryggen, strips rundt bena og en altfor varm jakke oppå et betonggulv med varmekabler. Slikt er ikke lov i psykiatrien en gang. Var så tissatrengt at jeg ikke hade noe annet valg enn å pisse på meg siden jeg lå der helt alene og ute av stand til å snakke. Grunnen var at jeg ikke skulle skade meg selv, men slikt er ikke lov i psykiatrien en gang og i et vanelig fengsel er nok comforten langt bedre. Husker jeg klaget på enne behandlingen hos den aktuelle politimannen et år senere, men da latet han som han ikke husket det.

Fortsetter under...

Gjest Vizzvazz

Var ofte på glattcelle i mine yngre ville dager da jeg hadde store psykiske problemer og drakk meg for full gang på gang. Helt jævlig! Selv i dag er jeg livredd for politiet når jeg er ute på byen. Holder meg langt unna dem. Men havnet også på glattcelle som psykisk syk også uten å ha drukket en dråpe alkohol. Fikk panikk og løp på veggene, slo hull i hodet og ble så sendt på sykehuset. Psykiatrisk avdeling lå da mange timer unna.

En annen gang lå jeg sammensurret en hel natt med håndjern på ryggen, strips rundt bena og en altfor varm jakke oppå et betonggulv med varmekabler. Slikt er ikke lov i psykiatrien en gang. Var så tissatrengt at jeg ikke hade noe annet valg enn å pisse på meg siden jeg lå der helt alene og ute av stand til å snakke. Grunnen var at jeg ikke skulle skade meg selv, men slikt er ikke lov i psykiatrien en gang og i et vanelig fengsel er nok comforten langt bedre. Husker jeg klaget på enne behandlingen hos den aktuelle politimannen et år senere, men da latet han som han ikke husket det.

Uff, stakkars deg...

Min eks havnet på glattcelle en gang han hadde prøvd å ta sitt eget liv... Glattcelle var vel ikke akkurat rette stedet for en som var så langt nede? Han var sikkert full også, men alikevel....

Gjest Vizzvazz

Nei, men kjenner flere som har gjort det. Det skal visst være ganske kjedelig, særlig var det hardt for noen å ikke få bruke internett.

Hehe , ja det er jo det verste, ingen internett :D

Tror de får bruke internett når de har vært der en stund om de har god oppførsel.

Annonse

Nei.

Jeg har hørt at kvinner stort sett sysselsettes med håndarbeid og andre formingsaktiviteter i fengslene. Slik var det i hvert fall da jeg var ung, mulig det er mer likestilt nå. Det virker ekstra avskrekkende på meg, så jeg holder meg på riktig side av loven.

Nei.

Jeg har hørt at kvinner stort sett sysselsettes med håndarbeid og andre formingsaktiviteter i fengslene. Slik var det i hvert fall da jeg var ung, mulig det er mer likestilt nå. Det virker ekstra avskrekkende på meg, så jeg holder meg på riktig side av loven.

Jeg trodde det var uhørt å straffe to ganger for samme lovbrudd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...