Gå til innhold

Gammel dame er vond å vende

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært skilt i - siger og skriver - 10 år, og har hatt ny mann like lenge. Men hver gang jeg skal skrive julekort eller i andre sammenhenger signere på vegne av oss begge, skriver jeg automatisk eksens navn etter mitt eget. Det sitter i fingrene!

Og det går en del ekstra kort på denne måten. Jeg kan jo ikke stryke over og rette, ha ha!

Det beste er nok å la mannfolket skrive navnet sitt selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357384-gammel-dame-er-vond-%C3%A5-vende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må kjøpe sånn kryssordpenn som du kan viske bort når du skriver feil ;o)

Men de skriver så svakt!

Sånn rent hypotetisk lurer jeg på hvordan det ville bli hvis jeg skiftet mann igjen. Ville jeg da signere med eks nr. 1 eller 2, tro?

Annonse

Men de skriver så svakt!

Sånn rent hypotetisk lurer jeg på hvordan det ville bli hvis jeg skiftet mann igjen. Ville jeg da signere med eks nr. 1 eller 2, tro?

Jeg har fått tak i ordentlig penner jeg altså, men hvis du er sånn som liker tusjpenner så skjønner jeg hva du mener.

ShitDiddelyDo

Du er så gammeldags, assa. I dag sender man julekort med SMS. Hvis du er skikkelig dreven kniper du et bilde av juletreet og sender en MMS.

Da slipper du problemstillingen.

Rart det der med julekort. Det er ingen som skriver brev lenger, men julekort skal fortsatt tas på gamlemåten ...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...