Gå til innhold

Noe å passe på for dere med barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

For et par uker siden?? Hvor gammel er du?????

Dette er vel noe alle har erfart en eller gang, vanligvis i barndommen ;)

Jeg overdrev litt. Jeg burde skrevet "et par år".

Jeg er naturligvis for voksen til å gjøre den feilen i dag.

Uansett så får man som artikkelen sier tunga løs igjen med en gitarnegl, noe jeg vil tro de fleste har med seg ut.

ShitDiddelyDo

Hehe, vi har alle vært der. Har du lest Populärmusik från Vittula? Det kan skje den beste;)

Ja, kul bok! :)

Men jeg husker faktisk dette fra barndommen. Enkelte av oss lot det gjerne bli med en gang, men jeg husker Rune aldri lærte. Han hang på gelenderet flere ganger hver eneste vinter. :)

Annonse

Auuuuuuuuuuuuuu! Husker det fra barndommen, leppa på et verandarekkverk og på en glidelås.

Det jeg har klart å gjøre i voksen alder er å lime fast en superlimtube på tommelen. Jeg fikk nesten panikk, men tenkte at NÅ må jeg holde hodet kaldt. Det løste seg heldigvis, men man kødder ikke med superlim.

Ja, kul bok! :)

Men jeg husker faktisk dette fra barndommen. Enkelte av oss lot det gjerne bli med en gang, men jeg husker Rune aldri lærte. Han hang på gelenderet flere ganger hver eneste vinter. :)

Runer er en egen rase. Det kan se ut som den skrekkblanda fryden i øynene til kameratene og all oppmerksomheten etter befrielsen veier opp for smertene og faren forbundet med det hele:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...