Gå til innhold

gjort et kjøp du angrer på i det siste?

Anbefalte innlegg

Gjest feilkjøp

Jeg klarte å svi av nærmere fem tusen kroner på en ny fancy mobil som jeg ikke klarer å bruke. det var et impulskjøp og siden den er nyeste modell så får jeg ikke byttet den heller,.

Jeg angrer så på at jeg brukte pengene på den. Bruker den gamle mobilen i stedet, den klarer jeg å skrive meldinger med.

Fortsetter under...

Gjest feilkjøp

Satte du deg overhodet ikke inn i hvordan den fungerte før du brukte 5000 kr. på den da?

Kan du ikke heve kjøpet/angre?

nei, dum som jeg var så bare bestemte jeg meg for å kjøpe ny mobil da jeg fikk 24000 i feriepenger. Tenkte at jeg fikk god tid til å sette meg inn i den. Problemet er at jeg ikke klarer å sende meldinger med den,, tastaturet er for stort.for mine hender

Er ideell til å surfe på nettet med, men det blir også veldig dyrt.

Har gått for lang tid til å heve kjøpet.

nei, dum som jeg var så bare bestemte jeg meg for å kjøpe ny mobil da jeg fikk 24000 i feriepenger. Tenkte at jeg fikk god tid til å sette meg inn i den. Problemet er at jeg ikke klarer å sende meldinger med den,, tastaturet er for stort.for mine hender

Er ideell til å surfe på nettet med, men det blir også veldig dyrt.

Har gått for lang tid til å heve kjøpet.

Skjønner ikke helt hvordan tastaturet kan være for stort til hendene dine, men samme det.

Er det mulig at du kan gi den til noen i julegave, evt. selge den?

Annonse

Det var kjedelig...! Hva med å legge den ut for salg på Finn eller QXL så fort som mulig for å få tilbake mest mulig for den? Få med i annonsen at du har kvittering/kjøpsbevis/garanti (dersom du har tatt vare på det, selvfølgelig), så virker det mer seriøst (og ikke gjør noen skeptiske mtp tyvegods).

ShitDiddelyDo

Hvis jeg var deg ville jeg vendt meg til den. Dette høres ut som et vaneproblem. De gamle telefonenes ordlister var også litt knotete for 10 år siden. Forskjellen er at du har brukt disse i 10-15 år nå, og derfor er godt vant.

Når det gjelder dyre internettkostnader kan du enkelt skru av roamingfunksjonen, og surfe trådløst hvis du har det i nærheten. Hvis du vil bruke 3G en del, gjør du lurt i å kjøpe en pakke på f.eks. 100 mb, 500 mb, osv. Sjekk ut ulike operatører, og skift til noen som passer ditt bruk. Da slipper du å betale 12-13 kroner per mb, som du må hos enkelte operatører uten denne pakka.

Gjest Bente Bc

Når jeg fikk min HTC for et år eller to siden var det utrolig mye klikking og vanskelig. Det viste seg at det lå et kult lag på toppen, som man kunne velge bort. Endelig fikk jeg tilbake brukervennligheten jeg var vant med fra tidligere HTC Windowsmobiler.

Jeg kjøpte en etterløper til barnevogn der barnet kan sitte, smart tenkte jeg, slitsomt å måtte stå på et ståbrett... men den virker jo så vinglete og skummel ned bakker, ikke er der sikkerhetssele heller, og ungen min tør ikke sitte på den!

Annonse

Satte du deg overhodet ikke inn i hvordan den fungerte før du brukte 5000 kr. på den da?

Kan du ikke heve kjøpet/angre?

''Kan du ikke heve kjøpet/angre?

''

Når ble det mulig å heve et kjøp av en telefon om det ikke er feil på telefonen?

''Kan du ikke heve kjøpet/angre?

''

Når ble det mulig å heve et kjøp av en telefon om det ikke er feil på telefonen?

Jeg vet ikke hvordan det der er med mobiltelefoner egentlig. Bare nevnte muligheten, siden det jo er så mye sånt "åpent kjøp" overalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...