nick Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Det er nesten komisk å følge med på denne føljetongen. De oppfører seg som små, fornærmede drittunger. Hadde de i utgangspunktet sagt hva de mente om fredspristildelingen og latt det være med det, så hadde saken stille forsvunnet ut i glemselen. Det er liten tvil om hvem som står bak dataangrepene mot komiteen, så nå har de har tatt saken opp et par trappetrinn. Det indikerer til meg at fredsprisen ble gitt til riktig person og at KIna har alt annet en rent mel på lageret. Kina. Drit og dra! 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Kineserne er et stolt folkeslag, man skal ikke tråkke de på tærne. De føler vel at vi ikke har vist de respekt, så nå må de slå tilbake. Jeg tror vi bør være forsiktig med å kødde med kineserne. Vi snakker mye om muslimske terrorister, men jeg tror ikke kineserne er så gode å ha med å gjøre heller om vi får de i mot oss. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Denne nye prisen de furta ut sier det meste, men jeg ser at Taiwan-fyren som mottok den ikke vil ha den. Utrolig urutinert. Takket være furtinga får prisen betydelig mer omtale enn den ville fått. Får satse på at Wikileaks får den neste år. Da blir det nok engang ball i julestria. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.