Gå til innhold

Ønsker tips til fargevalg på rekkehus...........

Anbefalte innlegg

Gjest males til våren

Borretslaget vårt skal males i nye farger. Det er tre rekker av fire boenheter i hver. Nå er de gule, røde og grønne med hvite karmer rundt. Dette var populært for 10 år siden, og er ikke fint lengre. Har noen gode ideer på fargevalg? Rekkehusene er ikke så fin estetisk sett, litt firkanta og lange og lurer på om det bør være forskjellige farger eller en farge på alle. Er 36 boenheter. Finnes det noen plass en kan få råd om dette?

har du forslag?

Fortsetter under...

Gjest males til våren

Jeg hadde gått for noe lyst, eggeskallfarget, eller noe sånt, og heller hatt ulike farger på vinduskarmer, dørkarmer og vindskier på hver rekke. Har sett det før og det var ganske fint.

Den er verd å tenke over, eggeskallfarger med forskjellige farger på karmene. Hvor mange forskjellige farger bør man da ha? Maler en bare karmene er det letter å skifte farge om man blir lei enn hele boligene. Lurt (0;

Annonse

Jeg hadde gått for noe lyst, eggeskallfarget, eller noe sånt, og heller hatt ulike farger på vinduskarmer, dørkarmer og vindskier på hver rekke. Har sett det før og det var ganske fint.

Jeg synes det er stygt med lyse hus og farve på vinduskarmen.

Den er verd å tenke over, eggeskallfarger med forskjellige farger på karmene. Hvor mange forskjellige farger bør man da ha? Maler en bare karmene er det letter å skifte farge om man blir lei enn hele boligene. Lurt (0;

Det jeg ville tenkt på da var at hver rekke valgt "sin" farge på vinduskarmer og dører. F.eks en rekke har eggeskall &rødt, en eggeskall & grønt og en eggeskall & blått. Tror personlig ikke man skal blande for mye farger på en rekke, men holde seg til en variant. Så et borettslag hvor de hadde gjort det slik, og det var ganske fint, lyste opp med fargene. Men ellers er også beige og hvitt fint da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...