Gjest Justmeandyou Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Ha, hvem vil dra på ferie der man ikke kan drikke seg full? http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10011753 0 Siter
fresja Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Drikke seg full kan man jo gjøre hjemme, ingen vits i å kaste bort ferien på det... 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Jeg kan, men det står jo ingenting om det passer for rullestolbrukere der. 0 Siter
Gjest Justyouandme Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Jeg kan, men det står jo ingenting om det passer for rullestolbrukere der. Tror ikke tilretteleggelsen for rullestolbrukere er utbredt i muslimske land. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Tror ikke tilretteleggelsen for rullestolbrukere er utbredt i muslimske land. Det er litt opp og ned. Jeg tror ikke jeg hadde dratt til Afganistan men Iran skal være ganske bra etter hva den iranske naboen forteller. 0 Siter
nick Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Hvorfor kan du ikke drikke deg full i Aqaba? 0 Siter
Gjest Justmeandyou Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Hvorfor kan du ikke drikke deg full i Aqaba? Er jo et muslimsk land jo. 0 Siter
Gjest æjemæjeg Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Jeg vil veldig gjerne dra på ferie et sted man ikke kan drikke seg full! 0 Siter
nick Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Er jo et muslimsk land jo. Det er ingen hindring. Du finner ikke puber og barer strødd rundt omkring, men alkohol er tilgjengelig i de fleste muslimske land. Sånn i farta er det bare Kuwait og Saudi Arabia + et par mindre emirater som er helt tørrlagte. Sannsyligvis også Iran, men der har jeg ikke vært. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Det er ingen problemer med å drikke alkohol på hoteller og sånt i Aqaba. Jeg har vært der, og jeg drakk både vin og øl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.