Gå til innhold

Badebyen du må besøke før det er for sent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikke seg full kan man jo gjøre hjemme, ingen vits i å kaste bort ferien på det...

Skrevet

Jeg kan, men det står jo ingenting om det passer for rullestolbrukere der.

Gjest Justyouandme
Skrevet

Jeg kan, men det står jo ingenting om det passer for rullestolbrukere der.

Tror ikke tilretteleggelsen for rullestolbrukere er utbredt i muslimske land.

Skrevet

Tror ikke tilretteleggelsen for rullestolbrukere er utbredt i muslimske land.

Det er litt opp og ned. Jeg tror ikke jeg hadde dratt til Afganistan men Iran skal være ganske bra etter hva den iranske naboen forteller.

Gjest Justmeandyou
Skrevet

Hvorfor kan du ikke drikke deg full i Aqaba?

Er jo et muslimsk land jo.

Gjest æjemæjeg
Skrevet

Jeg vil veldig gjerne dra på ferie et sted man ikke kan drikke seg full!

Skrevet

Er jo et muslimsk land jo.

Det er ingen hindring. Du finner ikke puber og barer strødd rundt omkring, men alkohol er tilgjengelig i de fleste muslimske land. Sånn i farta er det bare Kuwait og Saudi Arabia + et par mindre emirater som er helt tørrlagte. Sannsyligvis også Iran, men der har jeg ikke vært.

Skrevet

Det er ingen problemer med å drikke alkohol på hoteller og sånt i Aqaba. Jeg har vært der, og jeg drakk både vin og øl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...