Mrs D Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Å gud. Last Christmas er FÆL. Horribelt stygg. Tidenes beste julesang er denne: Vinnder stadig kåringer gjør den også. 0 Siter
Gjest Oh oh Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Å gud. Last Christmas er FÆL. Horribelt stygg. Tidenes beste julesang er denne: Vinnder stadig kåringer gjør den også. Grøss og gru. En fyllik som kan så vidt stå på bena. Nei den liker jeg ikke. 0 Siter
Mrs D Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Grøss og gru. En fyllik som kan så vidt stå på bena. Nei den liker jeg ikke. Det er vel få songwriters som har skrevet så mye vakkert og sjelfullt som den fylliken der. 0 Siter
Kolesjanka Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Akkurat nå: Hørte denne for første gang denne uken, og må si den er fengende. Og så minner den om at ikke alle har en idyllisk jul. Men til vanlig er dette favoritten: 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Å gud. Last Christmas er FÆL. Horribelt stygg. Tidenes beste julesang er denne: Vinnder stadig kåringer gjør den også. Jeg er helt enig med deg. Dog synes jeg at Deilig er jorden er bedre, men det er den eneste 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 O helga natt er min favoritt ) 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 O helga natt er min favoritt ) Min også, men den må være på svensk. Og så syns jeg Mitt hjerte alltid vanker, er en vakker julesang. 0 Siter
Holmes Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Bedre enn dette blir det ikke. http://www.youtube.com/watch?v=tE5NLpZC6r0 0 Siter
Angustia Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Må være med Mahalia Jackson, altså! Ellers syns jeg "Det lyser i stille grender" er nydelig, og "Julekveldsvisa" samt "Musevisa" av Prøysen hører med :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Jeg er helt enig med deg. Dog synes jeg at Deilig er jorden er bedre, men det er den eneste Jeg har flere favoritter: *Deilig er jorden *Gläns över sjö och strand: *Joy to the world 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Julesanger suger balle. Sånn for å være skikkelig moden. Den under er ille, men ikke stort verre enn de andre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Denne er forresten ikke så verst, men jeg vet ikke om det er en julesang. Tradisjonelle julesanger står gjerne hakket høyere i kurs på ymse engleskoler enn hos meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Og denne er heller ikke så verst. http://www.youtube.com/watch?v=12qBoy2rhVw 0 Siter
Gjest Oh oh Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Denne er forresten ikke så verst, men jeg vet ikke om det er en julesang. Tradisjonelle julesanger står gjerne hakket høyere i kurs på ymse engleskoler enn hos meg. Var vakt på en festival for mange år siden. Morten Harket så stygt på meg, så han liker jeg ikke så veldig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Var vakt på en festival for mange år siden. Morten Harket så stygt på meg, så han liker jeg ikke så veldig. Jeg har også møtt Harket, og han så ikke stygt på meg. Var så høflig, så. Men jeg har sett noen intervjuer der jeg lurer på om han selv forstår hva han fabler om. 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 De fleste sangene som nevnes under her er mer i "julepopsjangeren", men jeg liker nok best de gode, gamle stemningsfulle, og en av de aller aller fineste er Romjulsdrøm med Alf Prøysen. Og ingenting slår paukene i Jauchzet, Frohlocket! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 De fleste sangene som nevnes under her er mer i "julepopsjangeren", men jeg liker nok best de gode, gamle stemningsfulle, og en av de aller aller fineste er Romjulsdrøm med Alf Prøysen. Og ingenting slår paukene i Jauchzet, Frohlocket! Så du er motstander av å minnes åttitallets store kvinnebedårere i jula? 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Så du er motstander av å minnes åttitallets store kvinnebedårere i jula? Nei, ikke motstander. Bare ikke ihuga fan. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.