Mrs D Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Og denne er heller ikke så verst. http://www.youtube.com/watch?v=12qBoy2rhVw Tom Waits er god på mye av det han gjør, denne inkludert. 0 Siter
Mrs D Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Denne er forresten ikke så verst, men jeg vet ikke om det er en julesang. Tradisjonelle julesanger står gjerne hakket høyere i kurs på ymse engleskoler enn hos meg. Den også er fin, men er vel egentlig ikke noen julesang. Sånn som "Fairytale ...", den spiller jeg hele året. Ikke for det, i hele mitt voksne liv har ikke julesanger vært det det var da jeg var barn. Og mangfoldet tiltar meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Deilig er jorden er kjempefin, men i en litt annen gate. Av de norske julesangene er det vel Det lyser i stille grender jeg er mest glad i. Den er også fin. Jeg overlever fint Last Chrismas også jeg ;o) 0 Siter
Mrs D Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Liker denne også, jeg: Og denne: (Nå mener jeg sangen, ikke pyntinga, hehe) 0 Siter
Mrs D Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Den er også fin. Jeg overlever fint Last Chrismas også jeg ;o) Jeg OVERLEVER den, men det betyr ikke at jeg ikke syns den er fæl. Overlever mye fælt, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.