Gjest togli Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Som jeg skulle sagt det selv! 0 Siter
Mrs D Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Av og til. Stort sett er jeg vel sånn midt på treet i egne øyne. Og jeg vet jeg har pene øyne. 0 Siter
Mrs D Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har på relativt mange måter en ganske vakker sjel. Ikke noe som slår en vakker sjel. Mennesker med en vakker sjel er ofte vakre utenpå også, syns jeg. Selv om de ikke er pene i den forstand. 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 ''Hvorfor er noen full av selvtillit, mens andre verhdet ikke eier selvtillit?'' Det har jeg også lurt på. Syns det er veldig synd at jeg gikk gjennom hele ungdomstiden min og trodde jeg var mindre pen. Det vil si, jeg vet egentlig hvorfor jeg trodde jeg var lite pen. For moren min brukte å si til meg at det var så synd at jeg mistet krøllene som liten, for "håret var det eneste som var pent på meg." Trøsten for oss begge, må være at vi i det minste ikke var overlegne, siden vi ikke visste hvor pene vi var. Og så får vi være flinkere til å gi komplementer til neste generasjon, så ikke flere trenger å oppleve det samme som oss. ''Trøsten for oss begge, må være at vi i det minste ikke var overlegne, siden vi ikke visste hvor pene vi var.'' *he he* 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Både jeg og andre ser på meg som pen, ja - og jeg har endelig blitt voksen nok til at jeg synes det er greit å si det også:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.