Gå til innhold

Gir dere bort setet deres til gravide?

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058

Ja, det gjør jeg.

Spesielt etter at jeg fikk førstemann, som kom i 43. uke. To dager før fødselen kom jeg til føden for kontroll (var der annenhver dag fordi jeg gikk så lenge over tida), og opplevde at det satt to høygravide på to av stolene der vi ventet, og på de to andre satt... gjett EN gang.... MENNENE deres! Og tror dere noen av mannfolka reiste seg? Nei da!

Jeg fatter ikke hvordan det går an å være så tett i pappen at man blir sittende i en sånn situasjon. Det var liksom ingen tvil om at det dreide seg om "kjempegraviditet", ikke stor mage av andre årsaker. Vi var faktisk på føden....

Jeg tror nok jeg reiste meg for høygravide før det også, og etterpå har jeg i alle fall alltid gjort det.

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Ja, det gjør jeg.

Spesielt etter at jeg fikk førstemann, som kom i 43. uke. To dager før fødselen kom jeg til føden for kontroll (var der annenhver dag fordi jeg gikk så lenge over tida), og opplevde at det satt to høygravide på to av stolene der vi ventet, og på de to andre satt... gjett EN gang.... MENNENE deres! Og tror dere noen av mannfolka reiste seg? Nei da!

Jeg fatter ikke hvordan det går an å være så tett i pappen at man blir sittende i en sånn situasjon. Det var liksom ingen tvil om at det dreide seg om "kjempegraviditet", ikke stor mage av andre årsaker. Vi var faktisk på føden....

Jeg tror nok jeg reiste meg for høygravide før det også, og etterpå har jeg i alle fall alltid gjort det.

Helt utrolig tankeløst av de mennene.

Da jeg var høygravid og tok buss måtte jeg stå i midtgangen og holde meg fast. Ingen reiste seg. Jeg var skikkelig fremtung og den bussturen var ikke noe hyggelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...