Gå til innhold

Hva slags sigarettmerke røyker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kan jo svare på hva jeg _pleide_ å røyke - den gang da for 20+ år siden :-) Det var som oftest Marlboro Light, 10-pakning.

Det hendte seg at jeg hadde andre "griller", som f eks Pall Mall Extra Mild eller utenlands-kjøp som Blend, More og Virginia (?)

Den er god, men litt for sterk når man forsøker å slutte.

Eneste sigarettene jeg liker. Skulle ønske de sluttet å selge de ;) Jeg har halvert forbruket de siste 4 mnd og går for røykeslutt i 2011 :) Da skal jeg kjøpe et merke jeg ikke liker slik at om jeg faller for fristelsen så smaker det phøy :)

Jeg hadde perioder med ditt eller datt. Lucky var varemerket mitt helt til jeg begynte å røyke Gul3 fordi jeg kunne tyne tobakken nok til at det lønte seg, så gikk det mest i Marlboro light. Jeg husker at den siste sigaretten jeg tok var Prince "oransje" - husker ikke navnet, for det ble så mange navn etter hvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...