Gjest Hush Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Kent Orginal. Dere som ikke røyker trenger ikke å svare. 0 Siter
Gjest Hush Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Prince Mild Den er god, men litt for sterk når man forsøker å slutte. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Den er god, men litt for sterk når man forsøker å slutte. I gamle dager røyket jeg Prince Extra Mild. Finnes den ennå? 0 Siter
Gjest Hush Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 I gamle dager røyket jeg Prince Extra Mild. Finnes den ennå? Er det som kalles Prince Gold nå tror jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Jeg kan jo svare på hva jeg _pleide_ å røyke - den gang da for 20+ år siden :-) Det var som oftest Marlboro Light, 10-pakning. Det hendte seg at jeg hadde andre "griller", som f eks Pall Mall Extra Mild eller utenlands-kjøp som Blend, More og Virginia (?) 0 Siter
Gjest xfur Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Den er god, men litt for sterk når man forsøker å slutte. Eneste sigarettene jeg liker. Skulle ønske de sluttet å selge de Jeg har halvert forbruket de siste 4 mnd og går for røykeslutt i 2011 Da skal jeg kjøpe et merke jeg ikke liker slik at om jeg faller for fristelsen så smaker det phøy 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Jeg hadde perioder med ditt eller datt. Lucky var varemerket mitt helt til jeg begynte å røyke Gul3 fordi jeg kunne tyne tobakken nok til at det lønte seg, så gikk det mest i Marlboro light. Jeg husker at den siste sigaretten jeg tok var Prince "oransje" - husker ikke navnet, for det ble så mange navn etter hvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.