Gå til innhold

Stemmer til Mette - Morgendagens utøver- please.

Anbefalte innlegg

Gjest StoIt tante

Please ....

Noen av alle mine DOL-venner som vil hjelpe med noen stemmer til Mette Brandstadmoen i avstemmingen til Morgendagens utøver?

http://www.gd.no/sport/article5407852.ece

Mette satser _alt_ på sportsdans sammen med sin partner, flyttet hjemmefra som 16 åring for å få trent nok med gode trenere, er nå 19 og på landslaget. Dette koster masse penger for det unge paret- premien vil kunne hjelpe henne til videre satsing.

Håpefull tante og DOLbruker (anonym for ikke å bli igjenkjent med fast nick)

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Nå har jeg også stemt!

Jeg pleier ikke å gjøre sånt uten å ha forutsetninger for å meine noe om deltakerne, men gjorde det av to årsaker:

Du er ei herlig engasjert tante, og kategorien dans "avviker" så mye fra de andre at ho fortjener å vinne. Følger ikke mye med på sport (det var faktisk en understatement), men tipper at dans ikke er den mest prioriterte sportsgreina...

Desssuten er jeg overbevist om at ho er dyktig, altså :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...