morsan Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Pusen sitter som fjetret og ser på Animal Planet, som står på i bakgrunnen her ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Den ene min så på revene og isbjørnene på Svalbard i går. Hun elsker dyreprogram, hun er så ivrig at hun står på to bein og hopper nesten inn i tven 0 Siter
Angustia Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Den ene min så på revene og isbjørnene på Svalbard i går. Hun elsker dyreprogram, hun er så ivrig at hun står på to bein og hopper nesten inn i tven ''Den ene min så på revene og isbjørnene på Svalbard i går. Hun elsker dyreprogram, hun er så ivrig at hun står på to bein og hopper nesten inn i tven'' Hehe, gjenkjennelig :-) Også må jeg holde katten unna speilet; han holder på å rive det ned pga den usedvanlig søte katten han ser der Hilsen fra den nyfrelste katteelskeren 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 ''Den ene min så på revene og isbjørnene på Svalbard i går. Hun elsker dyreprogram, hun er så ivrig at hun står på to bein og hopper nesten inn i tven'' Hehe, gjenkjennelig :-) Også må jeg holde katten unna speilet; han holder på å rive det ned pga den usedvanlig søte katten han ser der Hilsen fra den nyfrelste katteelskeren Katter er utrolig søte. Den ene min er vakker men hun andre er ei snuskeruske og gjør så mye rart og gærnt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.