Gå til innhold

Spennende med bøffel på TV...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den ene min så på revene og isbjørnene på Svalbard i går. Hun elsker dyreprogram, hun er så ivrig at hun står på to bein og hopper nesten inn i tven

''Den ene min så på revene og isbjørnene på Svalbard i går. Hun elsker dyreprogram, hun er så ivrig at hun står på to bein og hopper nesten inn i tven''

Hehe, gjenkjennelig :-) Også må jeg holde katten unna speilet; han holder på å rive det ned pga den usedvanlig søte katten han ser der ;)

Hilsen fra den nyfrelste katteelskeren

''Den ene min så på revene og isbjørnene på Svalbard i går. Hun elsker dyreprogram, hun er så ivrig at hun står på to bein og hopper nesten inn i tven''

Hehe, gjenkjennelig :-) Også må jeg holde katten unna speilet; han holder på å rive det ned pga den usedvanlig søte katten han ser der ;)

Hilsen fra den nyfrelste katteelskeren

Katter er utrolig søte. Den ene min er vakker men hun andre er ei snuskeruske og gjør så mye rart og gærnt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...