Gå til innhold

2.juledag og fest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tradisjonelt sett pleier det jo å være festing og uteliv på programmet 2.juledag. Nå som jeg er singel bør jeg jo nesten benytte meg av den muligheten ;)

Men 2.juledag er på søndag i år.... Hvordan blir det da tro?

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

6

• morsan

4

• Holmes

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Nå er det lenge siden jeg gikk ut 2. juledag, men den tid jeg drev med slikt betød ukedag ingen ting :-). U go girl!

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg gikk ut 2. juledag, men den tid jeg drev med slikt betød ukedag ingen ting :-). U go girl!

Men er utestedene åpne da?? Føler for en fest nå, ja ;)

Skrevet

Jeg skal i hvert fall ut. Vi sees sikkert!

Jepp! Husk å hilse på ;)

Åpne utesteder søndag 2.juledag altså?

Gjest Elextra
Skrevet

Men er utestedene åpne da?? Føler for en fest nå, ja ;)

Haha, aner ikke - i hvertfall ikke i din del av landet! Men noe finner du sikkert :-).

Skrevet

Det burde vel gå greit?

I gamle da'r ihvertfall var det ikke lov å selge sprit på søndager. Mulig det gjelder fortsatt - jeg er ikke helt oppdatert på disse lovene nå som jeg forlengts er ute av servitørbransjen.

Men du klarer deg vel bra med øl og vin? ;-)

Skrevet

Haha, aner ikke - i hvertfall ikke i din del av landet! Men noe finner du sikkert :-).

Du er jaggu like uvitende som meg du ;-P

Skrevet

Jepp! Husk å hilse på ;)

Åpne utesteder søndag 2.juledag altså?

I mine trakter er det meste åpent...

Skrevet

Det burde vel gå greit?

I gamle da'r ihvertfall var det ikke lov å selge sprit på søndager. Mulig det gjelder fortsatt - jeg er ikke helt oppdatert på disse lovene nå som jeg forlengts er ute av servitørbransjen.

Men du klarer deg vel bra med øl og vin? ;-)

Sprit er ikke akkurat det jeg liker best, så vin holder i lange baner ;) Dessuten er det en fare for at jeg må kjøre hjem, så kanskje blir det en edru fest ;) Pleier å ha det gøy som edru også jeg ;)

Skrevet

I mine trakter er det meste åpent...

Ok, da er det sikkert åpent i Ålesund også...

Skrevet

Sprit er ikke akkurat det jeg liker best, så vin holder i lange baner ;) Dessuten er det en fare for at jeg må kjøre hjem, så kanskje blir det en edru fest ;) Pleier å ha det gøy som edru også jeg ;)

''Pleier å ha det gøy som edru også jeg ;)''

Fest uten fyll er falsk moro!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette med uteliv andre juledag er nok lokalt. F.eks. pleier det å være ganske dødt i Oslo, mens det i min bygd, derimot, er så fullt at man må stå oppå hverandre på utestedet både lille julaften, 1. juledag og 2. juledag, og det er helt uavhengig av ukedag. Lille Julaften er nok den desidert mest hektiske utedagen i året. Merkelig nok. De fleste har vet nok til ikke å drikke seg ødelagt til julemiddagen, men ikke i min bygd, her er julefylla tradisjon.

Skrevet

''Pleier å ha det gøy som edru også jeg ;)''

Fest uten fyll er falsk moro!

Nope! Dessuten er det greit å være edru slik at man ikke finner på noe dumt, spesielt når man er relativt nysingel ;-P

Skrevet

Dette med uteliv andre juledag er nok lokalt. F.eks. pleier det å være ganske dødt i Oslo, mens det i min bygd, derimot, er så fullt at man må stå oppå hverandre på utestedet både lille julaften, 1. juledag og 2. juledag, og det er helt uavhengig av ukedag. Lille Julaften er nok den desidert mest hektiske utedagen i året. Merkelig nok. De fleste har vet nok til ikke å drikke seg ødelagt til julemiddagen, men ikke i min bygd, her er julefylla tradisjon.

Jøsses... her er det 2.juledag som er desidert den største festdagen i jula - men får vel finne ut hvordan det blir her hjemme da :)

Skrevet

Nope! Dessuten er det greit å være edru slik at man ikke finner på noe dumt, spesielt når man er relativt nysingel ;-P

Om det er dumt, kommer vel an på øyet som ser..;)

Skrevet

Om det er dumt, kommer vel an på øyet som ser..;)

Hehe, sant nok ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jøsses... her er det 2.juledag som er desidert den største festdagen i jula - men får vel finne ut hvordan det blir her hjemme da :)

Her er nummer 1 Lille Julaften, nummer 2 er 2. juledag, og nummer 3 er 1. juledag.

Men samtlige av disse dagene er det så mange folk ute at det knapt er gøy.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Nope! Dessuten er det greit å være edru slik at man ikke finner på noe dumt, spesielt når man er relativt nysingel ;-P''

Merkelig holdning. Det er nettopp når man er singel man slipper å tenke på sånt. :)

Skrevet

Det er familiedag her i Oslo det. Jeg kan ikke sende minstemann på besøk til noen den dagen, den er hellig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...