Gå til innhold

2.juledag og fest...

Anbefalte innlegg

Her er nummer 1 Lille Julaften, nummer 2 er 2. juledag, og nummer 3 er 1. juledag.

Men samtlige av disse dagene er det så mange folk ute at det knapt er gøy.

Jeg hadde iallefall ikke orka å feste verken lillejulaften eller 1.juledag.. Det er familiedager:)

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

6

• morsan

4

• Holmes

4

Mest aktive i denne tråden

Jøsses... her er det 2.juledag som er desidert den største festdagen i jula - men får vel finne ut hvordan det blir her hjemme da :)

Julaften etter pakkeutdeling er utedagen for voksne unger uten barn her i Oslo og jeg tuller ikke. Dattera mi får ørten telefoner om hun ikke skal komme snart når hun er her på julaften og hun stikker på byen ved 10-11 tiden og sånn har det vært siden hun var 18 år.

''Nope! Dessuten er det greit å være edru slik at man ikke finner på noe dumt, spesielt når man er relativt nysingel ;-P''

Merkelig holdning. Det er nettopp når man er singel man slipper å tenke på sånt. :)

Jeg er litt "fin" på det ;) "Ligge rundt" er ikke min stil... du aner ikke hvor mange lugubre tilbud man får når man er 40 og singel!! Jeg blir innimellom helt matt.... Gjør meg ingenting hva andre gjør, men jeg er vel såpass romantisk at jeg helst vil ha følelser involvert i en slik setting ;)

Julaften etter pakkeutdeling er utedagen for voksne unger uten barn her i Oslo og jeg tuller ikke. Dattera mi får ørten telefoner om hun ikke skal komme snart når hun er her på julaften og hun stikker på byen ved 10-11 tiden og sånn har det vært siden hun var 18 år.

Snodig!

Det er familiedag her i Oslo det. Jeg kan ikke sende minstemann på besøk til noen den dagen, den er hellig.

Der jeg kommer fra, var det også familiedag 2. juledag, men det var ikke uvanlig at den tok slutt for mange utpå kvelden - sånn etter kl 21.

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg hadde iallefall ikke orka å feste verken lillejulaften eller 1.juledag.. Det er familiedager:)

Ja, det er familiedager for mange, men 1. juledag er det vanlig med diverse familieselskaper, ofte med en del alkohol, og mange vandrer direkte fra disse og ut på byen. Det er høy dressfrekvens 1. juledag. ;)

Ja, det er familiedager for mange, men 1. juledag er det vanlig med diverse familieselskaper, ofte med en del alkohol, og mange vandrer direkte fra disse og ut på byen. Det er høy dressfrekvens 1. juledag. ;)

Ok, faktisk tror jeg at jeg har barnefri 1.-2.juledag, så jeg bør vel benytte anledningen :)

ShitDiddelyDo

Jeg er litt "fin" på det ;) "Ligge rundt" er ikke min stil... du aner ikke hvor mange lugubre tilbud man får når man er 40 og singel!! Jeg blir innimellom helt matt.... Gjør meg ingenting hva andre gjør, men jeg er vel såpass romantisk at jeg helst vil ha følelser involvert i en slik setting ;)

''du aner ikke hvor mange lugubre tilbud man får når man er 40 og singel!!''

Hmmm. Kult. Rett nok noen år til ennå, men det høres bra ut! :)

Er du litt sjokkert over hvor mange gifte menn som kommer med tilbud? Jeg er bare nysgjerrig for jeg har skrevet litt om det før og da var det så folk ikke trodde meg

ShitDiddelyDo

Er du litt sjokkert over hvor mange gifte menn som kommer med tilbud? Jeg er bare nysgjerrig for jeg har skrevet litt om det før og da var det så folk ikke trodde meg

Men jeg trodde deg. :)

Årsaken til at jeg tror deg er muligens at jeg ikke er gift med disse mannfolka. ;)

Annonse

''du aner ikke hvor mange lugubre tilbud man får når man er 40 og singel!!''

Hmmm. Kult. Rett nok noen år til ennå, men det høres bra ut! :)

Får satse på at det er like ille "andre veien" ;-)

Og jammen har jeg mistet endel illusjoner.... altfor mange gifte som vil ha ei på si :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...