Gå til innhold

2.juledag og fest...

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Her er det fest søndagen, altså 2.juledag. Har fått invitasjoner til diverse som foregår ute, så at det er søndag er tydligvis ingen hindring her.

Jeg liker å gå ut den dagen, uansett om jeg er her jeg bor, eller i hjembygda, så er det alltid mye folk hjemme, som jeg sjelden ellers treffer på.

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

6

• morsan

4

• Holmes

4

Mest aktive i denne tråden

Her er det også uteliv 1 og 2 juledag.. Men siden 2juledag er på en søndag så blir det ikke noe festing på meg den dagen...

Ok:) For meg spiller det ingen rolle om det er søndag eller ei, men greit å vite hvilken dag jeg kan regne med å ha det gøy på by'n :)

[quote name=Shira :o)' timestamp='1291963659' post='4490602]

Her er det fest søndagen, altså 2.juledag. Har fått invitasjoner til diverse som foregår ute, så at det er søndag er tydligvis ingen hindring her.

Jeg liker å gå ut den dagen, uansett om jeg er her jeg bor, eller i hjembygda, så er det alltid mye folk hjemme, som jeg sjelden ellers treffer på.

Ok, da satser jeg på at byen ikke er "død" denne dagen :)

Annonse

Hmm.. kanskje? Mener å huske det var snakk om det spesielle med 2.juledag sist det var på en søndag, men mulig jeg husker feil...

Det spesielle er vel at det er vanlig dag dagen etter, og dermed er det ikke alle som kan ta den helt ut. Om de skal på jobb dagen etter feks.

Ellers vil jeg tro det er mer enn nok folk ute 2. juledag, så tror du kan få en kjekk kveld "på byen" da.

Håper å få meg en tur ut selv, har en tradisjon med noen gamle venninner den dagen, men er jo ikke alle som har fri dagen etter, så litt usikker hva det blir.

Får satse på at det er like ille "andre veien" ;-)

Og jammen har jeg mistet endel illusjoner.... altfor mange gifte som vil ha ei på si :-/

Med mindre kvinnene har forandret seg veldig siden jeg var mye på byen for noen år siden, så kan du trøste deg med at dette går begge veier. ;)

Det spesielle er vel at det er vanlig dag dagen etter, og dermed er det ikke alle som kan ta den helt ut. Om de skal på jobb dagen etter feks.

Ellers vil jeg tro det er mer enn nok folk ute 2. juledag, så tror du kan få en kjekk kveld "på byen" da.

Håper å få meg en tur ut selv, har en tradisjon med noen gamle venninner den dagen, men er jo ikke alle som har fri dagen etter, så litt usikker hva det blir.

Får sjekke litt rundt med venner hva de skal gjøre, så finner jeg nok på noe :) Det har seg sånn at jeg kan velge litt hvilke kvelder jeg kan ha barnefri siden jeg skal ha barna både julaften og nyttårsaften i år... så da er det greit å planlegge litt i god tid ;)

Annonse

Med mindre kvinnene har forandret seg veldig siden jeg var mye på byen for noen år siden, så kan du trøste deg med at dette går begge veier. ;)

Hehe, godt dere gutta har det gøy på byen også ;)

Har en kompis på 34 som sier at damer somhar bikka 40 er de enkleste å nedlegge ;-P

'' så kan du trøste deg med at dette går begge veier. ;)''

Hvis det er riktig at 50% av oss er utro, er jo logikken klar: Er det ikke deg, ja så er det ektefellen din! ;-)

'' så kan du trøste deg med at dette går begge veier. ;)''

Hvis det er riktig at 50% av oss er utro, er jo logikken klar: Er det ikke deg, ja så er det ektefellen din! ;-)

Knis, da er det kanskje slik at de her inne som ikke er utro bør forte seg å være det så er sjansen større for å få en trofast ektefelle ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...