Gå til innhold

En dum eller grei ting å gjøre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nissekonen

Takk for det:) Nå er det gjort. Jeg er ikke lærer da, heldigvis kan man kanskje si, for jeg hadde neppe hatt tid nok til å gjøre en slik ting hvis jeg var det. Jeg tror de har travle dager der borte på skolen, men her hos oss er det mulig å få til.

Synes du har vært lur jeg! :) En vakker dag kan den tingen stå på hylla i millionvillaen hans og minne om at det var der alt startet!

God jul!

I og med at andre allerede vet om dette - de du har spurt om råd - så er risikoen der at han før eller senere får vite om det uansett. Jeg ville derfor heller fulgt det rådet noen gir under her, om å sette av egen tid til ham, forklare hva som har skjedd og hjelpe han å lage en ny (kanskje jeg ville fikset den opp LITT først, så den ikke ser fullt så ødelagt ut).

Vi var litt uenige her, men jeg vet at ingen kommer til å si noe når det vel er gjort. Er jo på mange måter enig i det du sier, men jeg synes det ble litt spesielt dette, både på grunn av gutten, innsatsen og det faktum at det skulle være en julegave. Det er ikke mer tid igjen til å begynne på nytt heller. De har brukt flere uker på det.

Nå er det gjort, så da håper og tror jeg at vi får en trivelig avslutning neste uke. Takk for svar:)

Annonse

Det er bra du tar ansvaret for å skape god førjulsstemning for meg og andre:-)

Ble litt rørt av innlegget ditt, og likte at du var bløthjertet nok til å sikre at gutten ikke fikk opplevelsen av å gå på trynet nok en gang. Når han hadde jobbet bra, så ville det vært kjipt om han skulle ende opp med nederlagsfølelse. Det vi jo håper på, er at alle skal få en opplevelse av at de kan påvirke sitt eget liv gjennom positiv innsats.

Forøvrig synes jeg du må følge opp trenden med minst ett julestemningsskapende innlegg pr uke frem til julaften. Du kan være en variant av dols adventskalender :-)

Det er bra du tar ansvaret for å skape god førjulsstemning for meg og andre:-)

Ble litt rørt av innlegget ditt, og likte at du var bløthjertet nok til å sikre at gutten ikke fikk opplevelsen av å gå på trynet nok en gang. Når han hadde jobbet bra, så ville det vært kjipt om han skulle ende opp med nederlagsfølelse. Det vi jo håper på, er at alle skal få en opplevelse av at de kan påvirke sitt eget liv gjennom positiv innsats.

Forøvrig synes jeg du må følge opp trenden med minst ett julestemningsskapende innlegg pr uke frem til julaften. Du kan være en variant av dols adventskalender :-)

Hehe, dream on. For å skape litt bedre good/bad-balanse har jeg plaget gnagsåret resten av dagen. Naboen.

Men jeg er litt svak for de ungdommene. De har så mye bra i seg:)

Hvis du kan komme unna med det uten at han vil finne det ut, ville jeg gjort som du tenker, og jeg synes det er bra tenkt. Ingen grunn til at en fyr som har gjort noe han sikkert er stolt av og har en del smeller i livet, skal få enda en smell. Mye, mye bedre at han får en positiv erfaring, og ikke en "selv når jeg prøver går alt til helvete".

Takk for det:) Nå er det gjort. Jeg er ikke lærer da, heldigvis kan man kanskje si, for jeg hadde neppe hatt tid nok til å gjøre en slik ting hvis jeg var det. Jeg tror de har travle dager der borte på skolen, men her hos oss er det mulig å få til.

Bra jobba, tonie - vi trenger jammen fleire som deg! Virker som om du hadde rett perspektiv og tilnærmingsmåte i denne saken, heldige gutten som har en fagperson som deg :-)

Annonse

Hehe, dream on. For å skape litt bedre good/bad-balanse har jeg plaget gnagsåret resten av dagen. Naboen.

Men jeg er litt svak for de ungdommene. De har så mye bra i seg:)

Det er viktig at du forsøker å gjøre livet litt surt for gnagsåret. Kan ikke overdrive godheten heller...*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...