Luska Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Det var akkurat det jeg ikke hadde. De har bare juleavslutningen igjen, og da skulle de liksom få med seg tingen hjem. Og så skulle jo mammaen hans få den i julegave og alt. Hehe, jeg er en blauting. Snilt gjort av deg da! ) 0 Siter
Gjest Lizzenja Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Nei, jeg tror aldri i verden han ser det. Da ville jeg ikke gjort det. Jeg gleder meg til å se fornøyde kids her om en uke:) Fantastisk! Gleder meg med deg - og han. Rørende omsorg. 0 Siter
Gjest Nissekonen Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Takk for det:) Nå er det gjort. Jeg er ikke lærer da, heldigvis kan man kanskje si, for jeg hadde neppe hatt tid nok til å gjøre en slik ting hvis jeg var det. Jeg tror de har travle dager der borte på skolen, men her hos oss er det mulig å få til. Synes du har vært lur jeg! En vakker dag kan den tingen stå på hylla i millionvillaen hans og minne om at det var der alt startet! God jul! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg er enig med deg. Hadde dette vært "vanlige" ungdommer, så hadde jeg ment han måtte tåle det slaget. Men dette handler om ungdommer som virkelig trenger å kjenne på mestringen. Så sett i gang du 0 Siter
nick Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Nå er det gjort, og det skal et trent blikk til for å se at det ikke er den han laget. Det ville vært så trist om han skulle vært den eneste som ikke fikk et ferdig produkt. Christmas spirit-tonie er så grei:) Good girl! 0 Siter
tonie Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Skrevet 10. desember 2010 I og med at andre allerede vet om dette - de du har spurt om råd - så er risikoen der at han før eller senere får vite om det uansett. Jeg ville derfor heller fulgt det rådet noen gir under her, om å sette av egen tid til ham, forklare hva som har skjedd og hjelpe han å lage en ny (kanskje jeg ville fikset den opp LITT først, så den ikke ser fullt så ødelagt ut). Vi var litt uenige her, men jeg vet at ingen kommer til å si noe når det vel er gjort. Er jo på mange måter enig i det du sier, men jeg synes det ble litt spesielt dette, både på grunn av gutten, innsatsen og det faktum at det skulle være en julegave. Det er ikke mer tid igjen til å begynne på nytt heller. De har brukt flere uker på det. Nå er det gjort, så da håper og tror jeg at vi får en trivelig avslutning neste uke. Takk for svar:) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jeg så at du var bløt nok til¨å lage en ny for ham - det var snilt av deg. Ikke dumt i det hele tatt. :-) Glad for at det finnes sånne som deg. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Nei, jeg tror aldri i verden han ser det. Da ville jeg ikke gjort det. Jeg gleder meg til å se fornøyde kids her om en uke:) Så bra Slike som deg trenger vi flere av :-) 0 Siter
frosken Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Det er bra du tar ansvaret for å skape god førjulsstemning for meg og andre:-) Ble litt rørt av innlegget ditt, og likte at du var bløthjertet nok til å sikre at gutten ikke fikk opplevelsen av å gå på trynet nok en gang. Når han hadde jobbet bra, så ville det vært kjipt om han skulle ende opp med nederlagsfølelse. Det vi jo håper på, er at alle skal få en opplevelse av at de kan påvirke sitt eget liv gjennom positiv innsats. Forøvrig synes jeg du må følge opp trenden med minst ett julestemningsskapende innlegg pr uke frem til julaften. Du kan være en variant av dols adventskalender :-) 0 Siter
tonie Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Skrevet 10. desember 2010 Det er bra du tar ansvaret for å skape god førjulsstemning for meg og andre:-) Ble litt rørt av innlegget ditt, og likte at du var bløthjertet nok til å sikre at gutten ikke fikk opplevelsen av å gå på trynet nok en gang. Når han hadde jobbet bra, så ville det vært kjipt om han skulle ende opp med nederlagsfølelse. Det vi jo håper på, er at alle skal få en opplevelse av at de kan påvirke sitt eget liv gjennom positiv innsats. Forøvrig synes jeg du må følge opp trenden med minst ett julestemningsskapende innlegg pr uke frem til julaften. Du kan være en variant av dols adventskalender :-) Hehe, dream on. For å skape litt bedre good/bad-balanse har jeg plaget gnagsåret resten av dagen. Naboen. Men jeg er litt svak for de ungdommene. De har så mye bra i seg:) 0 Siter
tonie Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Skrevet 10. desember 2010 Så bra Slike som deg trenger vi flere av :-) Jeg vet ikke det akkurat, men takk;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Hvis du kan komme unna med det uten at han vil finne det ut, ville jeg gjort som du tenker, og jeg synes det er bra tenkt. Ingen grunn til at en fyr som har gjort noe han sikkert er stolt av og har en del smeller i livet, skal få enda en smell. Mye, mye bedre at han får en positiv erfaring, og ikke en "selv når jeg prøver går alt til helvete". 0 Siter
Angustia Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Takk for det:) Nå er det gjort. Jeg er ikke lærer da, heldigvis kan man kanskje si, for jeg hadde neppe hatt tid nok til å gjøre en slik ting hvis jeg var det. Jeg tror de har travle dager der borte på skolen, men her hos oss er det mulig å få til. Bra jobba, tonie - vi trenger jammen fleire som deg! Virker som om du hadde rett perspektiv og tilnærmingsmåte i denne saken, heldige gutten som har en fagperson som deg :-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Så fremt det ikke er noen særlig risiko for at han vil oppdage det, synes jeg du skal lage en ny gjenstand. :-) 0 Siter
frosken Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Hehe, dream on. For å skape litt bedre good/bad-balanse har jeg plaget gnagsåret resten av dagen. Naboen. Men jeg er litt svak for de ungdommene. De har så mye bra i seg:) Det er viktig at du forsøker å gjøre livet litt surt for gnagsåret. Kan ikke overdrive godheten heller...*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.